۰
پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۱
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دلگان خبر داد:

اجرای ۹ برنامه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دلگان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، ۹ برنامه در کانون این شهرستان اجرا خواهد شد.
اجرای ۹ برنامه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
مهری بامری در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با گرامی داشت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ۹ برنامه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دلگان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: بیان وقایع انقلاب در کانون و مدارس سطح این شهرستان، معرفی کتاب های انقلاب، معرفی شخصیت امام خمینی (ره) برای کودکان و نوجوانان، اجرای سرودهای انقلابی، مسابقه نقاشی انقلاب، شرکت در جشنواره سرودهای نوجوانان در مرکز استان، امانت کتاب، نمایش فیلم و حضور اعضا و مربیان در راهپیمایی 22 بهمن از جمله برنامه های اجرایی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دلگان است.
این مسئول تصریح کرد: ویژه برنامه های دهه فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دلگان اجرا خواهند شد.
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دلگان گفت: ویژه برنامه های دهه با حضور دانش آموزان دختر و پسر در این شهرستان برگزار می شود.
وی افزود: با توجه به تقارن ایام فاطمیه و دهه فجر، برنامه های اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب متناسب با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اجرا خواهند شد.
بامری خاطرنشان کرد: با هدف آشنایی و بصیرت نسل جدید با دستاوردهای انقلاب اسلامی صورت بگیرد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 92
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما