۰
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۸
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مطرح کرد

فعالیت سامانه بهین یاب برای واحدهای صنعتی و معدنی/ مشکل تعطیلی کارخانه پودر رخشتشویی زهک حقوقی است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای امسال، سامانه بهین یاب برای واحدهای صنعتی و معدنی فعال شده است و مسئولان این واحدها می توانند مشکلات خود را برای رفع موانع، در این سامانه ثبت کنند.
فعالیت سامانه بهین یاب برای واحدهای صنعتی و معدنی/ مشکل تعطیلی کارخانه پودر رخشتشویی زهک حقوقی است
به گزارش صدای بلوچ ؛نادر میرشکار در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی عصرهامون افزود: در سال گذشته با توافقی که وزارت جهاد کشاورزی با وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شده بود، مشکلات واحدهای زیرمجموعه جهاد کشاورزی هم در این سامانه ثبت و مشکلاتشان در کمیسیون داخلی جهاد کشاورزی بررسی و در جلسه اصلی رفع موانع بحث و تصمیم گیری می شد.

وی ادامه داد: امسال هنوز توافقی در این زمینه صورت نگرفته و تنها از روز صنعت و معدن تنها مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی در این سامانه قابل ثبت بوده و این موضوع موقت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در خصوص تعطیلی کارخانه شیر سیوستان شهرستان زهک گفت: این کارخانه دارای پروانه بهره وری از جهاد کشاورزی است و باید این موضوع توسط جهاد کشاورزی بررسی شود.

میرشکار در زمینه تعطیلی تولیدی کارخانه تولید پودر رختشویی زهک نیز گفت: این واحد از واحدهای بسیار خوب استان در زمینه ایجاد اشتغال و صادرات سیستان و بلوچستان بوده است اما چندی پیش این شرکت به یک فرد دیگری واگذار شده بود و فعلا این دو مدیرعامل با مشکلات حقوقی برخورد کرده اند و درحال انجام سیر مراحل قانونی خود می باشند.

وی بیان کرد: دولت تمام تلاش خود را برای رفع موانع تولید به کار گرفته است تا واحدهای تولیدی استان به صورت فعال به کار خود ادامه دهند.
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 12