۰
جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۴
پیام فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

ذره‌ای از امنیت کشور و ملت کوتاه نخواهیم آمد

فرزندان شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ذره‌ای از امنیت کشور و ملت کوتاه نخواهند آمد و تاآخرین‌نفس در مقابل استکبار و مزدورانشان ایستادگی خواهند کرد.
ذره‌ای از امنیت کشور و ملت کوتاه نخواهیم آمد
به گزارش پایگاه خبری صدای بلوچ به نقل از عصرهامون، احمد شفائی دررابطه‌با شهادت یکی از بسیجیان در شهرستان هامون پیامی صادر کرد.
متن این پیام به شرح ذیل است:
 
صبح امروز یکی از بسیجیان غیور و ولایت‌مدار این خطه از میهن اسلامی در راستای مقابله با افراد شرور و مزدور استکبار جهانی به درجه رفیع شهادت رسید و جان خود را فدای میهن اسلامی و ملت قهرمان ایران نمود.
 
بسیجی شهید عزیز و بلندمرتبه اردشیر خطیبی یک‌بار دیگر به همگان اثبات کرد که سیستان و بلوچستان مهد تربیت و پرورش مردمانی انقلابی است که جان خود را با افتخار و اعتقاد راسخ فدای میهن اسلامی، انقلاب و ملت قهرمان خود می‌کنند و این خطه از کشور مقدس ایران را که به تعبیر امام خامنه‌ای عزیز «تنگه احد» نام‌گذاری شده است رها نخواهند کرد.
 
این بسیجی عزیز امروز توانست با شجاعت، اعتقاد و غیرت مثال‌زدنی خود، اقدامی ارزشمند را در مقابله با اشرار مزدور انجام دهد و حماسه‌ای بزرگ را به کتاب پرافتخار ایران اسلامی افزون نماید.
 
شهید عزیز اردشیر خطیبی ادامه‌دهنده شهدای بزرگ منطقه سیستان همچون میرحسینی‌ها، عالی، فارسی، هراتی، خدری و سایر شهدای بزرگواری است که با اعتقاد راسخ جان‌عزیز خود را در مسیر انقلاب فدا نمودند و امروز این شهید با حماسه خود یاد و خاطره همه شهدای عزیز این خطه را زنده نمود.
 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به داشتن بسیجیان و پاسداران باتقوا و جان‌برکف که در راستای امنیت جامعه و نظام اسلامی ایثار و از خودگذشتگی دارند و جان خود را فدای انقلاب، میهن اسلامی و ملت قهرمان ایران می‌نمایند، افتخار می‌کند.
 
سپاه پاسداران مهد تربیت رزمندگان غیور و مخلص ایران اسلامی است که تاآخرین‌نفس تنگه احد انقلاب را رها نخواهند کرد؛ ایثار و از خودگذشتگی زیبنده این انسان‌های فداکار و جان‌برکفی است که همواره در جهت رسیدن به معبود برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت می‌نمایند؛ اما اجازه جولان مزدوران استکبار جهانی را در این خاک مقدس نمی‌دهند.
 
اینجانب به مردمان شریف، نجیب و انقلابی استان سیستان و بلوچستان اعلام می‌دارم که فرزندان شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ذره‌ای از امنیت کشور و ملت کوتاه نخواهند آمد و تاآخرین‌نفس در مقابل استکبار و مزدورانشان ایستادگی خواهند کرد.
 
انتهای خبر/
 
کد مطلب: 1991
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما