۰
شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۸
یادداشت:

ارتحال امام خمینی(ره)، غم بزرگ مسلمانان

ارتحال امام خمینی(ره)، غم و مصیبتی بزرگ برای مردم ما و همه مسلمانان بود.
ارتحال امام خمینی(ره)، غم بزرگ مسلمانان
به گزارش پایگاه خبری صدای بلوچ، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی بامری یادداشتی را برای انتشار ارسال کرده است:
 
 خبر ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی برای مردم کشور ما و همه مسلمانان مصیبتی جانکاه و غم بزرگی بود به طوریکه بعد از ارتحال ایشان تشییع جنازه بی‌نظیری را انجام دادند و باعث بهت و تعجب جهانیان شدند.
 
 آن چیزی که بعد از دوران غیبت در جهان اسلام شکل گرفت رهبری امام خمینی (ره) بود که از جمله آنها بهم پیوسته شدن سیاست و معنویت بود، که فقیهی جامع‌الشرایط در دوران غیبت توانست سیاست را با دیانت در آمیخته و یک انقلابی را در زمانی که ملت ها مایوس و ناامید بودند این امیدواری را برای مردم در قرن بیستم و حتی قرن‌های بعد از آن ایجاد کند.
 
 اعتقاد عمیق امام خمینی (ره) به نقش مردم از شاخصه های برجسته ایشان بود، امام راحل به مردم اعتماد و باور داشت و مردم نیز بنیان‌گذار انقلاب اسلامی را خوب باور داشتند و همچنین به امام خمینی (ره) اعتماد و اعتقاد داشتند.
 
 یکی از ویژگی های برجسته امام‌ خمینی(ره) نگاه جهانی ایشان بوده است، تنها نگاه امام راحل نجات ملت ایران از زیر ظلم و جور حاکمان ظالم و وابسته به اجانب نبود بلکه نگاه او، نجات جمیع مظلومان و مستضعفان عالم از تحت ظلم، ظالمان بود.
 
 نقش ولایت فقیه در مهندسی نظام اسلامی به خوبی نشان داده که ولی فقیه و حاکم اسلامی در صورتی که مردم قدردان او باشند می تواند جامع اسلامی را از بحران ها و بن بست ها نجات دهد.
 
 
 عدالت اجتماعی و استکبار ستیزی از ایده ها و ویژگی های مکتب امام روح‌الله (ره) بود، این دروغ بزرگی است که کسی ادعای پیروی از خط این شخصیت برجسته را داشته باشد اما از شاخصه استکبار ستیزی مکتب ایشان به دور باشد و یا تن به ذلت در مقابل استکبار دهد.
 
 خیلی‌ها فکر می کردند که بعد از ارتحال امام خمینی(ره) کشور و انقلاب با مشکل مواجه خواهد شد و جای خالی امام پر نخواهد شد، دشمنان هم برای براندازی نظام بعد از ارتحال امام نقشه ها کشیده بودند اما با انتخاب مقام معظم رهبری تمام ترفندها و نقشه های دشمنان نقش بر آب شد.
 
دشمن در این سی‌وپنج سال انواع راهبردهایی را که برای براندازی نظام اسلامی در دستور کار قرار داده، به فضل الهی و با تیزهوشی، درایت و تیزبینی مقام معظم رهبری تمام توطئه های دشمنان خنثی شده است.
 
انتهای‌خبر/ م.ب
کد مطلب: 1976
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما