۰
يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۰
مدیر راهداری ایرانشهر:

آسفالت جاده کافه بلوچی در انتظار تامین اعتبار/برآورد 37 میلیاردی برای تنها راه ارتباطی سرباز به سراوان و مهرستان

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر گفت: روکش آسفالت محور سرباز به کافه بلوچی به عنوان تنها راه مستقیم ارتباطی سه شهرستان جنوبی سیستان و بلوچستان نیازمند 37 میلیارد ریال اعتبار است.
آسفالت جاده کافه بلوچی در انتظار تامین اعتبار/برآورد 37 میلیاردی برای تنها راه ارتباطی سرباز به سراوان و مهرستان
به گزارش صدای بلوچ؛ ابراهیم جاوشیری در گفتگو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به انتظار چندین ساله تامین اعتبار برای روکش آسفالت برخی جاده های استان، اظهار داشت: عملیات ترمیم جاده و روکش آسفالت محور سرباز به کافه بلوچی به طول 20 کیلومتر در آینده نزدیک و پس از تامین اعتبار، آغاز خواهد شد.
وی افزود: پروژه ترمیم جاده و روکش آسفالت محور سرباز به کافه بلوچی با هدف نگهداری، افزایش طول عمر این مسیر و روان شدن بار ترافیکی در این منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است.
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر با اشاره به اهمیت ترمیم این جاده، خاطرنشان کرد: محور سرباز به کافه بلوچی علاوه بر اینکه راه ارتباطی بخش کلات سرباز است تنها مسیر مستقیم ارتباطی شهرستان سرباز به شهرستان های مهرستان و سراوان بوده و روزانه محل تردد بسیاری از شهروندان این سه شهرستان است.
وی در پایان با بیان این مطلب که اعتبار مورد نیاز برای این طرح 37 میلیارد ریال برآورد  شده است، تصریح کرد: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات ملی است که در صورت تأمین اعتبار، در کمتر از دو سال این پروژه به صورت کامل به بهره برداری خواهد رسید.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 11
نام شما
آدرس ايميل شما