۰
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۵
داستان خطوط ارتباطی که هنوز اندرخم یک کوچه است؛

قطعی خطوط تلفن و اینترنت روستاهای دلگان، قصه‌ای که تکرار می‌شود

معضل خطوط تلفن و اینترنت در روستاهای دلگان موجب اظهار گلایه اهالی این شهرستان شده است.
قطعی خطوط تلفن و اینترنت روستاهای دلگان، قصه‌ای که تکرار می‌شود
به گزارش پایگاه خبری صدای بلوچ، قطعی پیاپی و طولانی مدت خطوط تلفن همراه و همچنین اینترنت در روستاهای دلگان موجب بروز مشکلات بسیار زیادی برای مردم این منطقه که از این خطوط خدمات دریافت و استفاده می کنند، شده است.
 
جمعی از اهالی شهرستان دلگان در تماس با خبرنگار ما از قطعی خطوط تلفن همراه و اینترنت این منطقه، اظهار گلایه کردند؛ حسین هودیانی در این خصوص بیان کرد: این چندمین بار طی ماههای اخیر است که خطوط تلفن و اینترنت دهستان هودیان شهرستان دلگان با مشکل مواجه می شوند و به صورت مکرر قطع می‌شوند.
 
وی عنوان کرد: وضعیت آنتن دهی خطوط تلفن‌همراه و اینترنت این مناطق از چند روز قبل تاکنون وضعیت نگران‌کننده‌ای دارد و مردم این شهرستان با مشکل شدید آنتن دهی رو برو هستند.
 
این شهروند دلگانی گفت: در حالی که در این منطقه مشکل قطعی‌های مکرر تلفن همراه و اینترنت موجب نگرانی ما شده، که شهرستان‌های مجاور و حتی روستاهای مجاور در استان کرمان، از چند سال قبل چنین معضلاتی ندارند. 
 
بر اساس آنچه شهروندان اظهار می کنند عدم آنتن دهی، قطع مکالمه حین تماس، ناموفق بودن برقراری ارتباط بین دارندگان خطوط تلفن برای مشترکین دردسر ساز شده و موجب نگرانی شهروندان شده و مشکلات زیادی را برایشان به وجود آورده است.
 
رضا بامری یکی دیگر از شهروندان دلگانی به خبرنگار ما گفت: در منطقه ما خدمات دهی شرکت مخابرات هر روز نسبت به گذشته علاوه بر اینکه با رشد همراه نیست، بلکه خدمات ساده‌ایی همانند تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت که در کشور چندین نسل از این فناوری‌ها گذشته، اما در دلگان هنوز اندر خم یک کوچه‌ است.
 
حمید میرزایی دهیار روستای هیدان بخش مرکزی دلگان در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: قطعی خطوط تلفن همراه و همچنین اینترنت در دهستان هودیان و روستاهای اطراف به یک داستان تکراری و کلیشه‌ای تبدیل شده است.
 
وی ادامه داد: هر چند روز یک‌بار خطوط تلفن و اینترنت این منطقه قطع می‌شود و مردم برای برقراری یک تماس ساده مسیر رفت و برگشت ۱۳۰ کیلومتر تا مرکز شهرستان دلگان را طی می‌کنند.
 
میرزایی خاطرنشان کرد: از مسئولان شهرستان دلگان و همچنین استان سیستان و بلوچستان تقاضا داریم تا یکبار برای همیشه برای رفع معضل ارتباطی این منطقه محروم اقدام کنند.
 
مسئولان مخابرات شهرستان ایرانشهر که دلگان زیرمجموعه آن است و همچنین مدیرکل مخابرات استان سیستان و بلوچستان پاسخگوی خبرنگار این پایگاه خبری برای رفع معضل قطعی خطوط تلفن همراه و اینترنت نبودند.
 
انتهای‌خبر/ م.ب
کد مطلب: 1987
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما