۱
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۱
کارشناس مسائل سیاسی:

آمریکا محور و مرکز شرارت در دنیا است/ عقب نشینی ترامپ ناشی از هشدار سردار سلیمانی بود

کارشناس مسائل سیاسی گفت:عقب نشینی ترامپ رئیس جمهور آمریکا از مواضع قبلیش ناشی از هشدار سردار سلیمانی بود.
آمریکا محور و مرکز شرارت در دنیا است/ عقب نشینی ترامپ ناشی از هشدار سردار سلیمانی بود
به گزارش صدای بلوچ، رضا خادمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری دلگان پرس با اشاره به کنفرانس خبری مشترک دوشنبه شب رئیس‌جمهور آمریکا با نخست‌وزیر ایتالیا که ترامپ در آن مدعی شده بود: «بدون هیچ‌پیش‌شرطی» با مقام‌های ایران دیدار کند"، اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا در این نشست خود مثل چهل سال گذشته اتهامات بی اساسی را علیه ملت مسلمان ایران مطرح کرد.
وی با بیان اینکه در حالی ترامپ در این نشست مدعی شده بود که «ما همه کشورها را تشویق می‌کنیم ایران را برای توقف همه فعالیت‌های شرورانه‌اش تحت فشار قرار بدهند.»، گفت: ایران در 40 سال گذشته هیچ فعالیت شرورانه ای نداشته است بلکه این خود آمریکا است که محور و مرکز شرارت و فتنه گری در دنیا است.
این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: در حالی رئیس جمهور آمریکا علیه کشورمان لجن فراکنی میکند که خود این شخص از توافق برجام خارج شد و هیچ کدام از تعهدات این توافق نامه را انجام نداد.
خادمی با اشاره به تهدید رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران که در صفحه شخصی توییتر وی منتشر شده است، افزود: سردار سلیمانی به عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در زمانی مناسب پاسخ این تهدیدات و اراجیف ترامپ را داد.
وی با تاکید بر این اینکه ترامپ در دیدار با نخست‌وزیر ایتالیا مدعی شده است که «من مطمئناً اگر ایرانی‌ها بخواهند با آنها دیدار خواهم کرد. نمی‌دانم که الان آماده هستند یا نه.»، اضافه کرد: این یک عقب نشینی بعد از هشدار حاج قاسم سلیمانی بود.
این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: غربی ها و آمریکایی ها هر کجا اقدام و عمل انقلابی از مسئولان ما دیده اند از مواضع خصمانه خود عقب نشینی کرده اند.
خادمی خاطرنشان کرد: مسئولان با لبخند سران غربی و آمریکایی ذوق نکنند، بهتر است حساب شده و با برنامه ریزی عمل کنند.
انتهای پیام/م.ب
کد مطلب: 20
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما