۰
جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۲
امام جمعه دلگان:

احیای امر به معروف و نهی از منکر از اهداف قیام حضرت سیدالشهداء (ع) بود

حجت‌الاسلام والمسلمین عظیم بامری گفت:احیای امر به معروف و نهی از منکر از اهداف قیام حضرت سیدالشهداء (ع) در روز عاشورا بوده است.
احیای امر به معروف و نهی از منکر از اهداف قیام حضرت سیدالشهداء (ع) بود
به گزارش صدای بلوچ،حجت‌الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته دلگان بیان کرد:احیای سنت پیامبر گرامی اسلام و امر به معروف و نهی از منکر از اهداف قیام حضرت سیدالشهداء (ع) بوده است.


وی در ادامه گفت: امسال عزاداران حسینی علاوه بر شور حسینی با شعور حسینی خود یعنی رعایت نکات بهداشتی به همگان این نکته را یادآوری کردند که پیروان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت خود عامل دستورات آن بزرگواران هستند.

خطیب جمعه دلگان افزود: امام سجاد و حضرت زینب (س)‌با سخنان خود چهره ظالم یزدیان و حکومت بنی امیه را برای همگان آشکار ساختند.

وی تصریح کرد: حضرت زينب(س) و امام سجاد (ع) بعد از حادثه کربلا براي حفظ و نگهداري نهضت و انقلاب سالار شهيدان با انجام کارهاي ارزنده و پيام سازنده خودشان عزت و سر بلندي هاي زيادي براي جهان اسلام و زنان عالم به ارمغان آوردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عظیم بامری خاطرنشان کرد:حضرت زينب(س) و امام سجاد (ع) بت سخنان خویش موجب فروپاشی کاخ یزید و دستگاه بنی امیه شدند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 1623
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما