امام جمعه دلگان:

احیای امر به معروف و نهی از منکر از اهداف قیام حضرت سیدالشهداء (ع) بود

صدای بلوچ , 29 مرداد 1400 ساعت 14:32

حجت‌الاسلام والمسلمین عظیم بامری گفت:احیای امر به معروف و نهی از منکر از اهداف قیام حضرت سیدالشهداء (ع) در روز عاشورا بوده است.


به گزارش صدای بلوچ،حجت‌الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته دلگان بیان کرد:احیای سنت پیامبر گرامی اسلام و امر به معروف و نهی از منکر از اهداف قیام حضرت سیدالشهداء (ع) بوده است.


وی در ادامه گفت: امسال عزاداران حسینی علاوه بر شور حسینی با شعور حسینی خود یعنی رعایت نکات بهداشتی به همگان این نکته را یادآوری کردند که پیروان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت خود عامل دستورات آن بزرگواران هستند.

خطیب جمعه دلگان افزود: امام سجاد و حضرت زینب (س)‌با سخنان خود چهره ظالم یزدیان و حکومت بنی امیه را برای همگان آشکار ساختند.

وی تصریح کرد: حضرت زينب(س) و امام سجاد (ع) بعد از حادثه کربلا براي حفظ و نگهداري نهضت و انقلاب سالار شهيدان با انجام کارهاي ارزنده و پيام سازنده خودشان عزت و سر بلندي هاي زيادي براي جهان اسلام و زنان عالم به ارمغان آوردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عظیم بامری خاطرنشان کرد:حضرت زينب(س) و امام سجاد (ع) بت سخنان خویش موجب فروپاشی کاخ یزید و دستگاه بنی امیه شدند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 1623

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/news/1623/احیای-امر-معروف-نهی-منکر-اهداف-قیام-حضرت-سیدالشهداء-ع

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir