۰
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۰
کارشناس مسائل سیاسی:

کشتار مردم فلسطین سند ۸۰ سال جنایت صهیونیست‌ها است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: کشتار مردم فلسطین نزدیک به ۸۰ سال است که زیر چکمه‌های رژیم نامشروع صهیونیستی له می‌شود و این رژیم در این مدت وحشیانه‌ترین جنایت‌ها را علیه این مردم مرتکب شده است.
کشتار مردم فلسطین سند ۸۰ سال جنایت صهیونیست‌ها است
 رضا خادمی در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس، بیان کرد: کشتار کودکان، تخریب منازل مسکونی فلسطینیان و حمله به مساجد مسلمانان در فلسطین اشغالی، سند نزدیک به ۸۰ سال جنایت رژیم صهیونیستی است.
 
این کارشناس مسائل سیاسی افزود: صهیونیست‌ها با همکاری مستقیم انگلیس و سرویس جهانی‌یهود، از نزدیک ۸۰ سال قبل به سرزمین فلسطین آورده و زمین‌های فلسطینیان را غصب کردند.
 
وی ادامه داد: صهیونیست‌ها در این نزدیک به ۸۰ سال از هیچ جنایت و بی‌رحمی در حق مردم مظلوم فلسطین، درنگ نکرده‌اند.
 
خادمی ادامه داد: نامگذاری روز جهانی قدس پس از پیروزی انقلاب با تدبیر حضرت امام خمینی(ره) تا مسلمانان به فلسطینیان مظلوم کمک و از آن‌ها حمایت کنند.
 
این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: این اقدام تاریخی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در راستای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و وحدت و همبستگی بین مسلمانان بوده است.
 
خادمی ادامه داد: تاریخ نشان داده که هر کجا مسلمانان با یکدیگر بوده و وحدت داشته‌اند، دشمن شکست خورده است.
 
وی خاطرنشان کرد: ملت مسلمان ایران در روز جهانی قدس امسال هم مثل ۴۴ سال گذشته با حضور در راهپیمایی این روز، از مردم مظلوم فلسطین حمایت خواهند کرد.
 
انتهای‌ خبر/ م.ب 
کد مطلب: 1867
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما