۰
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۴
امام جمعه بخش جلگه چاه هاشم:

مسئولان برای رفع مشکلات جوانان تلاش کنند/ رفع بیکاری جوانان یکی از مطالبات رهبر انقلاب است

امام جمعه بخش جلگه چاه هاشم گفت: رفع بیکاری و مشکلات جوانان یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب است.
مسئولان برای رفع مشکلات جوانان تلاش کنند/ رفع بیکاری جوانان یکی از مطالبات رهبر انقلاب است
به گزارش صدای بلوچ، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی بامری در خطبه‌های نمازجمعه بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان گفت: حضرت حمزه سید الشهدا (ع)، سرداری پهلوان با بصیرت و یاور دین اسلام بوده است.

امام جمعه بخش جلگه چاه هاشم عنوان کرد: از نشانه های بارز حضرت حمزه سید الشهدا (ع) حق شناسی و مدافع حق بودن، تجلی ایمان ،داشتن ،اخلاص بصیرت ،داشتن ولایتمداری ،شجاعت مجاهدت، اخلاق و معنویت، از خودگذشتگی از سابقین در ایمان آوردن به اسلام، رعایت تقوای الهی و یقین بوده است.

خطیب نماز جمعه جلگه چاه هاشم با اشاره به ویژگی های حضرت حمزه (ع)، افزود : بی تردید  حضرت حمزه (ع) یکی از شخصیتهای بزرگ تاریخ اسلام است که او دارای ویژگیهای منحصر به فرد است ،از جمله ،نماد ایثار و شهادت ،دشمن ستیزی ، ولایت پذیری وتلاش ویژه برای تحقق اهداف و برنامه های رهبر الهی ، می توان نام برد که برای جوانان این ویژگی ها بهترین سرمشق است.

وی با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب نسبت به مشکلات بی کاری جوانان، گفت: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری که همیشه به آن اشاره می نماید ،مشکلات بیکاری جوانان کشور است.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها در بیانات گهربارشان فرموده‌اند برای اینکه جوانان عزیز به انحراف کشیده نشوند و گرفتار دشمن نشوند و بتوانند تشکیل خانواده دهند باید برای آنها شغل پایدار ایجاد شود.

خطیب جمعه جلگه خاطرنشان کرد: مسئولین ما هم در هر پست و مقامی هستند برای رفع مشکلات و بیکاری جوانان و موانعی که برای اشتغال آنها وجود دارد تلاش مضاعف داشته باشند.

انتهای‌خبر/ م.ب
کد مطلب: 1935
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما