۰
جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۲۴
یک کارشناس مسائل مذهبی:

تنها راه رستگاری انسان رفتن به مسیر امام حسين(ع) است

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی بامری گفت: تنها مسیر رستگاری امروزی در عمل ‌کردن و رفتن به مسیر حضرت امام حسین(ع) است.
تنها راه رستگاری انسان رفتن به مسیر امام حسين(ع) است
حجت‌الاسلام والمسلمین هادی بامری در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ بیان کرد: امام حسین(ع) بزرگ‌پرچمدار پاسداری از اسلام ناب محمدی‌است؛ آن حضرت در همین مسیر و راه هم به شهادت رسیدند.
 
این کارشناس مسائل مذهبی گفت: امام‌ سوم شیعیان، ناخدای کشتی است که انسان را به سمت‌وسوی هدایت و رستگاری هدایت می کند؛ قطعا بشر امروزی هم برای نجات از منجلاب دنیوی، ناگذیر است که سوار این کشتی شود.
 
وی عنوان کرد: دشمنان در این ۱۴۰۰ سال‌واندی که از ظهور اسلام عزیز و ولادت امام حسین(ع) می‌گذرد، درصدد بوده‌اند که عشق اهل بیت عصمت و طهارت را از دل انسان‌ها بیرون کنند، اما اکنون که مشاهده می‌کنید این علاقه روز به روز بیشتر می شود.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین بامری تصریح کرد: نور اهل بیت عصمت و طهارت و علاقه به امام حسین(ع) نه تنها از دل و جان انسان‌ها بیرون نمی رود، بلکه این عشق روز‌به‌روز بیشتر می شود.
 
این کارشناس مسائل مذهبی اظهار کرد: بدون تردید تنها راه و مسیر رستگاری و فلاح انسان امروزی در عمل ‌کردن و رفتن به مسیر اهل بیت عصمت و طهارت و حضرت امام حسین(ع) است.
 
وی خاطرنشان کرد: همانطور که در ایام محرم و صفر برای امام سوم شیعیان و اصحاب گرانقدرشان به عزاداری و سینه زنی می پردازیم باید در ایام ولادت آن حضرت به شادی بپردازیم.
 
انتهای‌خبر/م.ب
کد مطلب: 1759
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما