۰
دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۱
کارشناس مذهبی و سیاسی بیان کرد:

زندگی نکبت‌بار سلمان رشدی/ حکم امام خمینی(ره) غیرقابل تغییر است

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی بامری گفت: حکم امام خمینی(ره) علیه سلمان رشدی همچنان غیرقابل تغییر است.
زندگی نکبت‌بار سلمان رشدی/ حکم امام خمینی(ره) غیرقابل تغییر است
حجت‌الاسلام والمسلمین هادی بامری در گفتگو با صدای بلوچ با اشاره به سالروز صدور حکم تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی ملعون در سال ۱۳۶۷، بیان کرد: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی با این حکم هم به وظیفه دینی و شرعی خود عمل کرد و هم هزینه هتک حرمت به مقدسات مسلمانان را بالا برد.
 
این کارشناس مذهبی و سیاسی افزود: همانطور که مقام معظم و بزرگان نظام اسلامی هم تاکید کرده‌اند، این حکم علیه سلمان رشدی ملعون همچنان در جای خود پابرجاست و غیرقابل تغییر است.
 
وی عنوان کرد: حضرت امام خمینی(ره) با این حکم کم نظیر و شجاعانه خودشان علاوه بر قدرت مرجعیت شیعه، این هشدار را به مستکبران و افراد هتاک داده است که مسلمانان و پیشوایان مذهبی آنان از مقدسات دینی خود دفاع می‌کنند.
 
حجت‌الاسلام بامری تصریح کرد: اکنون که نزدیک به چهار دهه از حکم تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی ملعون می‌گذرد، این شخص هتاک با ترس حمله به خود و در خفا زندگی می کند.
 
وی عنوان کرد: این هتاک به پیامبر، دین مبین اسلام و قرآن در این نزدیک به ۴۰ سال زندگی نکبت‌بار، سیاه و پر از اضطراب و دلهره‌ای را پشت سر گذاشته است و قطعا این وضعیت تا آخر عمر همراه رشدی ملعون خواهد بود.
 
این کارشناس مذهبی ادامه داد: این هتاکی‌ها و بی حرمتی‌ها به دین مبین اسلام مشابه خاکستر پاشیدن به سمت خورشید است، همانطور که نور خورشید از بین نمی رود، قطعا نور دین مبین اسلام خاموش شدنی نیست.
 
حجت‌الاسلام بامری خاطرنشان کرد: در تاریخ ثابت شده است که هتاکی و بی حرمتی و همچنین توهین به مقدسات مسلمانان(دین اسلام، قرآن، پیامبر و معصومین) بی پاسخ نخواهد ماند.
 
انتهای‌خبر/م.ب
کد مطلب: 1750
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما