۳
چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۲
سرپرست تیم انیمیشن بلوچ آنلاین چابهار؛

فعالیت خود را با الگوبرداری از «دیرین دیرین» آغاز کردیم/ حمایت فضای مجازی بسیج از انیمیشن سازان سیستان و بلوچستان

امید بلوچ گفت: همانطور که فضای مجازی بسیج از انیمیشن سازان حمایت می کند، توقع داریم سایر زمان ها و صداوسیما از ما حمایت کنند.
فعالیت خود را با الگوبرداری از «دیرین دیرین» آغاز کردیم/ حمایت فضای مجازی بسیج از انیمیشن سازان سیستان و بلوچستان
امید بلوچ سرپرست تیم انیمیشن بلوچ آنلاین از چابهار سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ، با بیان اینکه از هشت سال قبل فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: کار خود را با الگوبرداری از انیمیشن «دیرین دیرین» در زمینه طنز ساخته اند.

وی ادامه داد: فعالیت های انیمیشنی ما در فضای مجازی مطرح و با استقبال اهالی چابهار و سیستان و بلوچستان و حتی مخاطبینی خارج از استان و حتی خارج از کشور داشته است.

بلوچ عنوان کرد: تابحال چندین سفارش کار از نهاد ها و سازمان های مختلف داشته ایم، البته ناگفته نماند که امکانات کار انیمشین سازی در استان سیستان و بلوچستان و به ویژه مناطق جنوبی استان بسیار محدود است.

سرپرست تیم انیمیشن بلوچ آنلاین اضافه کرد: آبان ماه امسال برای اولین بار با حمایت سازمان فضای مجازی بسیج در سومین رویداد استانی تولید محتوای بسیج که در مرکز استان سیستان و بلوچستان برگزار شد، شرکت کردیم.

وی ادامه داد: انیمیشن کرونا ساخته شده توسط تیم بلوچ آنلاین در سومین رویداد استانی تولید محتوای بسیج به عنوان برگزیده انتخاب و با حمایت سازمان فضای مجازی بسیج به مرحله کشوری آن که اکنون در حال برگزاری است، اعزام شد.

بلوچ خاطرنشان کرد: همانطور که فضای مجازی بسیج مستضعفین از انیمیشن سازان حمایت می کند، انتظار داریم که صداوسیما، مسئولان دولتی و به ویژه وزارت ارشاد از ما حمایت کند.

گفتنی است مرحله نهایی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج از دوم تا چهارم آذرماه با حضور تیم هایی از سراسر کشور در محل لانه جاسوسی آمریکا در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
کد مطلب: 1737
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما