۱
شنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۰
يادداشت/ مجيد بامری

مالك سپاه علی

سپاه برای حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی تشکیل شده است.
مالك سپاه علی
به گزارش صدای بلوچ، مجید بامری خبرنگار بلوچ یادداشتی را که چندی قبل به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران نوشته، جهت انتشار مجدد ارسال کرده است:
 
مردي از شرق می آيد و بانی رويدادی بزرگ می‌شود كه پايه های حكومت های استكباری را به لرزه در می‌آورد، انقلابی می‌شود، اين انقلاب بزرگ نياز به سربازان و محافظانی دارد، تو انتخاب مي شوی كه پاسداری و حراست كنی از اين سرمايه عظيم و بزرگ كه آن مرد آسمانی پديد آورد.
 
چند ماهی اين لباس را نپوشيده بودی كه دشمن در لباس جهالت و نادانی سعی دارد در وطنت شرارات كند، تو هنوز در اول راهی اما مي روی و با سربازان جهالت می‌جنگی و با اينكه زخم بر ميداری اما دشمن را شكست می‌دهی و پيروز ميدان می‌شوی.
 
اول راه تو است دشمن راه ديگری را برای ضربه زدن به انقلاب انتخاب می‌كند، جنگ بزرگ و خانمان سوزی را در منطقه شعله ور می‌كند، تو اينبار هم اسلحه ات را بر مي داری و با برادران ارتشی و بسيجی‌ات به جنگ با اين اهريمن كه از همه جا حمايت می‌شود، می روی.
 
هشت سال مردانه از خاك و ناموس و هستی‌ات دفاع می‌كنی، هشت سالی كه تو را چندين هشت سال بزرگتر می‌كند، تو تمام جوانی‌ات را در اين راه می‌گذاری، اما به دشمن بد طينت اجازه هيچ دست درازي نمی‌دهی.
 
جنگ هشت ساله تمام مي شود، تو اما راه بزرگتری در پيش داری، بايد خرابی‌هاي آن اهريمن بدطینت را بسازی، تخريب ها و تهمت های نفاق را پشت سر مي گذاری و وطنت را مي سازی.
 
اما در اين سال ها نفاق هم بيكار ننشسته است، توطئه های ديگری در سر دارد، می‌خواهد زهرش را بريزد، قصد توطئه عليه تو را دارد، نفاق با سربازان تا دندان مسلحش و با عربده كشی خياباني قصد ناامن كردن شهر را دارد، اما اينبار هم تو هستی كه جلوی نفاق می‌ايستي و او را شكست می‌دهی، كينه نفاق به تو قديمی است، نفاق هميشه كينه "مالک علی" را به دل دارد.
 
حالا دشمن از همه طرف تو را محاصره كرده است، اينبار بچه اهريمني را به شرق وطنت فرستاده تا آنجا را ناامن كند، اينبار هم تو مي روی، خونت مي ريزد و مي شوی "سفير وحدت"، تير دشمن بدجور به سنگ خورده است، هر جا كه می‌رود تو اما پیش‌تر آنجا مقابلش هستی.
 
همه اينها را پشت سر می‌گذاری، فكر و انديشه تو ساخت وطن است، اما باز اين دشمن است كه با نفاق خنجری بزرگ به قلب برادرانت در آنسوی مرزها وارد كند، از آنجا كه وظيفه تو پاسداری از انقلاب و اسلام است، اينبار هم با كوله باری از تجربه مي روی كه آنجا هم دشمن را شكست دهی، اما اين نفاق بد طينت آنجا هم قصد دارد به تو از پشت خنجر بزند، اما تو ايستاده ای، تو مالك علی هستی و دشمنان علی "قاسطین ، مارقین و ناکثین" كه براي پيروزي همه اينها را باید شكست دهی.
 
تو سرباز علي و «مالك سپاه علي» هستی، دشمن هم كينه عجيبی از تو به دل دارد اما شاید نمی‌داند که تو خود را برای آن فتح و پیروزی بزرگ آماده کرده ای؛ همان که چند سال قبل رهبر معظم انقلاب وعده نابودیش را ظرف ۲۵ سال آینده داد.
 
انتهای‌خبر/ م.ب
کد مطلب: 1906
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما