۰
جمعه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۴
امام جمعه موقت بخش جلگه چاه هاشم :

امنیت امروز کشورمان مدیون ازخودگذشتگی پاسداران است/ واقعه طبس یک امداد غیبی بود

امام جمعه موقت بخش جلگه چاه هاشم گفت: مردم ایران اسلامی آرامش و امنیت امروز خود را مدیون عنایات خداوند متعال، خون پاک شهدا، از خود گذشتگی جانبازان و رشادت های پاسداران هستند.
امنیت امروز کشورمان مدیون ازخودگذشتگی پاسداران است/ واقعه طبس یک امداد غیبی بود
به گزارش صدای بلوچ، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی بامری امام جمعه موقت بخش جلگه چاه هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با اشاره به فرارسیدن عید سعید فطر، این عید اطاعت و بندگی را تبریک وتهنیت عرض نمود و افزود : روزی که انسان در آن روز مرتکب گناه نشود آن روز عید است و اگر کدورت نسبت به یکدیگر داریم عبد سعید فطر فرصت مناسبی برای گذشت کدورت ها است،کدورت ها را ببخشیم تا خداوند از تقصیرات ما بگذرد. 
 
 امام جمعه موقت بخش جلگه چاه هاشم در مورد صله رحم و فواید آن در روز عید افزود : عید فطربهترین فرصت برای دیدار اهل ایمان، صله رحم، دیدار خانواده و اقوام و دوستان است، زیرا صله رحم عمر انسان را زیاد تر میکند و در آیات و روایات تاکید بسیاری بر صله رحم شده است.
 
حجت الاسلام موسی بامری امام جمعه موقت بخش جلگه چاه هاشم با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی فرمان امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت 1358، به طور رسمی تشکیل شد. 
 
امام جمعه موقت بخش جلگه چاه هاشم ضمن تجلیل از خدمات این نهاد مقدس، گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهادی برآمده از متن جامعه اسلامی نقش بسزا و بی بدیلی در دفاع مقدس، سرکوب گروهك های معاند و مزدور، سازندگی و آبادانی کشور و دفع حوادثی داشته اند که به نوعی امنیت کشور و نظام را تهدید می کرد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین موسی بامری افزود : مردم ایران اسلامی آرامش و امنیت امروز خود را مدیون عنایات خداوند متعال، خون پاک شهدا، از خود گذشتگی جانبازان و رشادت های پاسداران هستند. 
 
وی ادامه داد: همان گونه که امام حسین (ع) با خون خود، دین اسلام را حفظ کردند، پاسداران نیز در راه حفظ نظام و انقلاب اسلامی، جان خود را در طبق اخلاص می گذارند و زمینه اقتدار ایران اسلامی را فراهم می کنند.
 
حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به 5 اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس ، افزود: واقعه طبس عبرتی بی نظیر و ماندگار برای کشوری است که خود را ابرقدرت در جهان می دانست واقعه ای که هیمنه ی پوشالی آمریکای جنایتکار را برای مردم جهان عیان ساخت.
 
وی خاطرنشان کرد: واقعه طبس یک امداد غیبی از طرف خداوند متعال بود که خدا شنها را مامور کرد که به کمک مردم ایران آمدند و این شکست خفت بار را در پرونده آمریکا به وجود آوردند.
 
انتهای‌خبر/ م.ب
کد مطلب: 1904
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما