۰
پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۰۱
امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان:

جنایت های بیشمار صهیونیست ها علیه فلسطینیان/ معامله قرن یک طرح غربی و عبری است

مولوی بلال مقدسیان گفت: صهیونیست ها جنایت های بیشماری را علیه مسلمانان و فلسطینیان مرتکب شده اند.
جنایت های بیشمار صهیونیست ها علیه فلسطینیان/ معامله قرن یک طرح غربی و عبری است
مولوی بلال مقدسیان در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ، بیان کرد: غربی ها و در راس آن انگلیس و آمریکا از همان ابتدای تشکیل رژیم جعلی صهیونیست به دنبال یهودی سازی سرزمین فلسطین هستند.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان گفت: از یک قرن قبل صهیونیست ها با حمایت انگلیس شروع به خریداری زمین های مسلمانان کردند که پس از آن یهودیان را در سرزمین های مسلمان اسکان دادند.

وی تصریح کرد: صهیونیست ها با حمایت انگلیس و بقیه کشورهای غربی از ۷۵ سال قبل تمام مسلمانان فلسطینی را از خانه های خودشان اخراج و یهودیان مهاجر از سایر کشورها را اسکان می دادند.

مولوی مقدسیان ادامه داد: صهیونیست با بی رحمی تمام مسلمانان فلسطینی را که مقاومت کرده و از خانه های خود خارج نمی شدند را یا به شهادت می رساندند و یا آنها را به زندان می انداختند.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان افزود: صهیونیست ها در این ۷۵ سال پس از اشغال سرزمین فلسطین، جنایت های بیشماری را علیه مسلمانان این منطقه مرتکب شده اند.

وی با اشاره به اینکه اکنون غربی ها به دنبال این هستند که قدس را به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیست معرفی کنند، عنوان کرد: دنیا بداند که قدس شریف ، پایتخت فلسطین و اشغالگران در آن سرزمین جایگاهی ندارند.

مولوی مقدسیان ادامه داد: معامله قرن یک طرح غربی، عبری و صهیونیستی که نه تنها علیه مردم مظلوم فلسطین است بلکه علیه منافع تمام مسلمانان در سراسر دنیا است.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: نابودی رژیم جعلی صهیونیستی در گرو وحدت ، همبستگی و برادری مسلمانان سراسر دنیا علیه دنیای کفر و الحاد است.

انتهای پیام
کد مطلب: 1120
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما