۰
چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۰۸
امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان بیان کرد؛

اقدامات امیدآفرین سپاه پاسداران در کمک به آسیب دیدگان کرونا

مولوی بلال مقدسیان گفت: اقدامات سپاه و بسیج در کمک به آسیب دیدگان کرونا موثر و امید آفرین بوده است.
اقدامات امیدآفرین سپاه پاسداران در کمک به آسیب دیدگان کرونا
مولوی بلال مقدسیان در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به کمک های سپاه و بسیج به مردم بی بضاعت در شهرستان دلگان و جنوب سیستان و بلوچستان، بیان کرد: اقدامات سپاه پاسداران در کمک به آسیب دیدگان ناشی از کرونا امید آفرین و مثبت بوده است.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان افزود: از سوی سپاه پاسداران و نیروهای جهادی در مراحل اول و دوم رزمایش کمک مومنانه، به اقشار مستضعف و بی بضاعت در این منطقه کمک های زیادی شد.

وی با تاکید بر اینکه اقدام سپاه پاسداران در رزمایش کمک های مومنانه موثر بود، تصریح کرد: به دنبال فرمایش رهبر معظم انقلاب در سراسر کشور اقدامی تحت عنوان رزمایش همدلی و کمک مومنانه شکل گیری شد که تعالی فرهنگ غنی اسلامی ما را به همگان نشان داد‌.

مولوی مقدسیان تصریح کرد: در این شرایط اقتصادی که به دست آوردن معیشت برای مردم دشوار است، کمک کردن به افراد مستضعف و نیازمند در واقع عمل‌کردن به سنت پیامبر گرامی اسلام است.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان ادامه داد: در مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک های مومنانه مثل مراحل قبل به مستمندان و نیازمندان کمک کنند تا مشکلات فقرا برطرف و فاصله های طبقاتی در جامعه ما کاهش یابد.

وی عنوان کرد:‌پیامبر گرامی اسلام در خصوص کمک به نیازمندان و مستضعفان فرموده اند: «هر مسلمانی که به گروهی از مسلمانان خدمت کند خداوند متعال به تعداد آنان، خدمتگزارانی را در بهشت به او عطا خواهد کرد.»

مولوی مقدسیان خاطرنشان کرد: همچنین خداوند متعال در آیه ۲۶۱ سوره بقره خطاب به نیکوکاران و افراد خیر فرموده اند: «کسانی که اموال خود را در راه خدا انفاق می کنند همانند بذری هستند که هفت خوشه برویاند که در هر خوشه، یکصد دانه باشد و خداوند آن را برای هر کس بخواهد (و شایستگی داشته باشد) دو یا چند برابر می کند و خدا (از نظر قدرت و رحمت) وسیع و (به همه چیز) داناست.»

انتهای پیام
کد مطلب: 1451
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما