۰
جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۲
امام جمعه موقت بخش جلگه چاه هاشم دلگان:

رژیم بعثی پس از قطعنامه ۵۹۸ به حملات علیه کشورمان ادامه داد/ تاکید اسلام بر ازدواج آسان

حجت الاسلام واحد بخش بامری گفت: رژیم بعثی عزاق پس از قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت به حملات علیه کشورمان ادامه داد.
رژیم بعثی پس از قطعنامه ۵۹۸ به حملات علیه کشورمان ادامه داد/ تاکید اسلام بر ازدواج آسان
به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام واحد بخش بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش جلگه چاه هاشم دلگان با اشاره به سالروز صدور قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت که در ۲۹ تیرماه ۱۳۶۷ برای پایان دادن به جنگ عراق و ایران داده شد، گفت: این قطعنامه از نظر کمی و تعداد و واژه های بکار گرفته شده، مفصل ترین و از نظر محتوا اساسی ترین و از نظر ضمانت اجرایی قوی ترین قطعنامه شورای امنیت در مورد این جنگ بوده است.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) با پذیرش قطعنامه بیانه ای صادر کرد که به نوشیدن جام زهر معروف شد، پذیرش قطعنامه هر چند به معنای پذیرش آتش بس از سوی ایران بود ولی رژیم بعثی عراق به حملات خود ادامه داد.

امام جمعه موقت بخش جلگه چاه هاشم عنوان کرد: رژیم بعثی عراق مجددا پس از پایان آتش بس وارد مرزهای ایران شد تا نقاط مهمی از خاک کشورمان را به دست آورد تا با دست بالاتری در مذاکرات حضور داشته باشد اما موفقیتی به دست نیاورد و نهایتا جنگ در ۲۹ مرداد ۱۳۶۶ پایان یافت.

حجت الاسلام بامری افزود: این تهاجم وحشیانه رژیم بعث عراق در حالی صورت می‌گرفت که با ادعاهای دروغین صلح طلبی در طول جنگ مظلوم نمایی میکردند و ایران را متجاوز می‌خواندند، این حرکت رژیم بعثی علاوه بر اینکه ناتوانی آنان را در برابر اعتقاد و باور سپاه اسلام نمایان کرد، باعث رسوایی آنان در میان افکار عمومی شد.

امام جمعه موقت بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان با اشاره به سالروز ازدواج حضرت امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، خاطرنشان کرد: در اسلام به سنت حسنه ازدواج و همچنین ازدواج آسان تاکید فراوان شده است.

انتهای پیام
کد مطلب: 1416
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما