۰
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۴
گزارشی از قطعی خطوط تلفن در جنوب غرب سیستان و بلوچستان؛

قطعی مکرر خطوط تلفن و اینترنت موجب گلایه اهالی دلگان شد/ معضلی تکراری در روستاهای بخش جلگه

قطعی مکرر خطوط تلفن و اینترنت موجب گلایه اهالی شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان شده است.
قطعی مکرر خطوط تلفن و اینترنت موجب گلایه اهالی دلگان شد/ معضلی تکراری در روستاهای بخش جلگه
به گزارش صدای بلوچ، قطعی مکرر تلفن همراه و اینترنت در فصل امتحانات و شرایط سخت کرونایی موجب گلایه مندی شدید مردم بخش های مرکزی و جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان شده است.

عبدالهی یکی از طلاب دلگانی به خبرنگار ما گفت: به علت ضعف و قطعی اینترنت در حین آزمون پایان ترم متاسفانه آزمون پایان ترمم ناتمام ماند.

وی ادامه داد: در این شرایط کرونایی که به ماندن در خانه و آزمون مجازی تاکید شده اما ضعف اینترنت در روستای حسین آباد شهرستان دلگان استرس فرزندان ما را هم دو چندان کرده که این امر موجب عدم موفقیت آنها در آزمونها شده است.

امید بامری از ساکنان بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه خطوط مخابراتی این بخش از ساعت ۱۳ روز گذشته قطع شده ، تصریح کرد: قطعی مکرر خطوط مخابراتی و اینترنت در این شهر موجب تعطیلی تمام مغازه ها و بازار شده است.

وی عنوان کرد: در این شرایط کرونایی مردم و مغازه داران فقط از طریق کارت های بانکی اقدام به خرید و فروش می کنند و این قطعی ها موجب بروز مشکلات فراوانی در این منطقه شده است.

عبدالله بامری عضو شورای باغ نیل بخش جلگه چاه هاشم دلگان در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد : بیش از ۲۵ روستای بخش جلگه چاه هاشم از هفته پیش دچار اختلال شده که این امر موجب شده مردم در این شرایط کرونایی به جای ماندن در خانه برای یک تماس و پیام کوتاه چندین کیلومتر طی طریق کنند که این امر خطر ابتلا به کرونا را در بین مردم افزایش می دهد.

در هر حال انتظار می رود که مسئولان مخابرات شهرستان ایرانشهر که مخابرات دلگان هم زیر مجموعه آن است، نسبت به رفع این معضل اقدام کنند.

انتهای پیام
کد مطلب: 1250
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما