۰
جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۳
کارشناس امور سیاسی:

بمب گذاری منافقین در حرم امام‌ رضا (ع) در جهت ضربه زدن به انقلاب و مردم بود

رضا خادمی گفت: بمب گذاری منافقین در حرم امام‌ رضا (ع) که منجر به شهادت زائران شد، در جهت ضربه زدن به انقلاب و مردم بود.
بمب گذاری منافقین در حرم امام‌ رضا (ع) در جهت ضربه زدن به انقلاب و مردم بود
به گزارش صدای بلوچ، در ۲۶ سال قبل در سی ام خرداد ماه سال 1373 در پی اقدام منافقین به بمب‌گذاری حرم مطهر رضوی، 26 نفر از زائران بارگاه ملکوتی امام هشتم به شهادت رسیدند، اقدامی که از همان ابتدا محکومیت تمام اقشار مختلف مردم را داشت.

رضا خادمی کارشناس امور سیاسی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به بمب گذاری منافقین در حرم امام رضا (ع)، بیان کرد: از همان آغازین روزهای پیروزی انقلاب، دشمنان درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی ما بوده اند.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی و در راس آن آمریکای جنایتکار در ابتدا با حمایت از گروه های جدایی طلب و تروریست مانند خلق عرب، خلق بلوچستان و امثالهم، درصدد تجزیه خاک کشورمان و همچنین فروپاشی نظام بوده اند.

این کارشناس سیاسی عنوان کرد: پس از آنکه راهبرد آنها در خصوص فروپاشی کشورمان با شکست همراه بود، با حمایت و پشتیبانی از صدام ، وی را ترغیب به حمله و تجاوز به خاک کشورمان کردند.

خادمی گفت: حمایت همه جانبه آنها از صدام و رژیم بعثی در طول هشت ساله دفاع مقدس راه به جایی نبرد و در این مسیر هم دشمنان انقلاب اسلامی با شکست مواجه شدند.

وی اضافه کرد: بمب گذاری در حرم مطهر امام رضا (ع) اقدام بزدلانه گروهک منافقین در جهت تضعیف و ضربه زدن به کشورمان و انقلاب اسلامی بود که بازهم با شکست آنان همراه شد.

این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: دشمنان با این اقدام قصد داشتند که وحدت بین شیعه و سنی را هدف قرار دهند که با درایت و هوشمندی مردم کشورمان این اقدام آنان هم با شکست همراه شد.

انتهای پیام
کد مطلب: 1242
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما