۰
شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۰۲
گزارشی از آشفته بازار میوه و تره بار جنوب غرب استان سیستان و بلوچستان؛

ناتوانی مردم دلگان در خرید میوه و تره بار/اظهار گلایه مردم از گران فروشی

گرانی میوه و تره بار در بازار دلگان موجب اظهار گلایه و نگرانی اهالی این شهرستان شده است.
ناتوانی مردم دلگان در خرید میوه و تره بار/اظهار گلایه مردم از گران فروشی
به گزارش صدای بلوچ، گرانی میوه و تره بار که یکی از اقلام ضروری سفره ما ایرانیان است موجب نگرانی و گلایه اهالی شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان شده است.

برخی از اهالی این شهرستان در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری از گرانی میوه و تره بار در مغازه های دلگان اظهار گلایه کرده اند.

حسین داودی یکی از شهروندان دلگان در گفتگو با صدای بلوچ اظهار کرد: به تمام مغازه های میوه و تره بار این شهرستان برای یافتن میوه ارزان مراجعه کرده ایم، اما قیمت ها به نحویه که شرایط خرید این محصولات برای ما امکان پذیر نیست.

وی با تاکید بر اینکه عدم درج قیمت بر روی میوه ها معضل دیگری است که مردم شهرستان دلگان با آن دست و پنجه می کنند، افزود: همین موجب شده است که برخی از فروشندگان میوه و تره بار، را بالاتر از قیمت واقعی آن به فروش برسانند.

این شهروند دلگانی اضافه کرد: در حالی که حذف قیمت بر روی کالاها از سوی فروشندگان و تولیدکنندگان منع قانونی دارد اما قیمت محصولات در بازار شهرستان دلگان بر روی آن درج نشده است.

بامری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در این ایام وجود میوه و تره بار و همچنین سبزیجات در سفره ضروری است، فروشندگان میوه و تره بار برای رفع معضل کمبود این دو میوه اقدام کنند.

بامری یکی از فروشندگان میوه و تره بار در گفتگو با خبرنگار ما اظهارکرد: با توجه به اینکه عمده محصولات میوه و تره بار را از شهرهای دیگر به دلگان وارد می کنند، خرید آن برای فروشندگان هزینه بر است.

وی تصریح کرد: قیمت بالای این دو میوه در بازار موجب عدم استقبال مردم و مشتریان شده است و همین امر باعث ضرر به فروشندگان میوه و تره بار می شود.

ابراهیم رضوی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: برخورد با گران فروشان و معرفی آنان به مراجع قضایی در دستور کار این اداره است.

این مسئول گفت: تمام مغازه داران در هر صنفی ملزم به نصب قیمت بر روی محصولات و به خصوص میوه و تره بار هستند.

انتهای پیام
کد مطلب: 1102
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما