۰
جمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۶
امام جمعه شهرستان دلگان:

خدمات کادر درمانی در راستای مقابله با کرونا قابل تقدیر است

حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری گفت: خدمات کادر درمانی و بهداشتی در راستای مقابله با ویروس کرونا قابل تقدیر و تشکر است.
خدمات کادر درمانی در راستای مقابله با کرونا قابل تقدیر است
به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان دلگان گفت: شیوع ویروس کرونا یک آزمون برای تمام اهل دنیا است.

امام جمعه شهرستان دلگان افزود: در جوامع غربی که مدعی علم و تکنولوژی بودند، ویروس کرونا به شکل گسترده ای رواج داشته و آمار اول ابتلا به این بیماری مربوط به این کشورها است.

وی اضافه کرد: جهان نتوانست از گسترش این ویروس بسیار کوچک جلوگیری کند و تاکنون هیچ دارویی برای مداوای بیماری کرونا پیدا نشده است.

وی با بیان اینکه مردم در این مدت به خوبی نکات بهداشتی و درمانی را رعایت کرده اند، عنوان کرد: خدمات کادر درمانی و بهداشتی در راستای مقابله با ویروس کرونا قابل تقدیر است.

حجت الاسلام بامری ادامه داد: تدابیر حکیمانه و دستورات ایشان به نیروهای مسلح و نهادهای زیر مجموعه دفتر ایشان در راستای مقابله با کرونا ، تا حدود بسیار زیادی موجب مدیریت و کنترل این ویروس شده است.

امام جمعه شهرستان دلگان با اشاره به سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع)، تصریح کرد: ایشان از جایگاه ویژه ای در نزد جد بزرگوارش پیامبر گرامی اسلام برخوردار بود، آن امام چندین دفعه اموال خود را در راه خدا و به نیازمندان انفاق کرد.

انتهای پیام
کد مطلب: 1084
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما