امام جمعه دلگان:

خانواده نخستین کانون رشد بشری است/رهبر انقلاب با عفو پدرانه از برافراشتن پیراهن تظلم خواهی جلوگیری کرد

صدای بلوچ , 21 بهمن 1401 ساعت 11:53

امام جمعه شهرستان دلگان گفت: رهبر معظم انقلاب با عفو پدرانه از برافراشتن پیراهن تظلم خواهی توسط دشمنان جلوگیری کرد.


به گزارش صدای بلوچ، حجت‌الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان دلگان گفت: بدرفتاری با پدر وومادر، افزون بر کیفر اخروی، زیان و ضرر دنیوی هم دارد؛ خداوند متعال به شدت از این عمل منکر نهی کرده است.

 
امام جمعه شهرستان دلگان افزود: مؤمنان علاوه بر نیکی به پدر و مادر، دعای امام جعفر صادق(ع) درباره نیکی به والدین را مطالعه و حتما به آن عمل کنند؛ تکریمشان یکی از مطالبات شرع مقدس است و عاق آنها موجب ناخشنوی خداوند متعال است.
 
خطیب جمعه شهرستان دلگان افزود: خانواده نخستین کانون رشد بشری است؛ برای رفاه، رشد، تعالی ، رستگاری، سعادتمندی و پیشرفت خانواده در چهارچوب تعالیم مقدس اسلامی باید تلاش کرد.
 
حجت‌الاسلام بامری عنوان کرد: در هفته گدشته شاهد عفو پدرانه مقام معظم رهبری بودیم؛ ایشان با این اقدام مدبرانه و خردمندانه از برافراشتن پیراهن تظلم خواهی توسط دشمنان جلوگیری کرد.
 
وی ادامه داد: انتظار و شایسته است مردم کشورمان، مسئولان و همچنین دستگاه‌هاي خدمت رسان، کمک های خیرانه و امدادی را به سمت زلزله‌زدگان هموطن در خوی واقع شمال غرب کشورمان گسیل بدارند.
 
امام جمعه شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: مردم کشورمان از اقشار مختلف و در لبیک به فرامین و سخنان رهبر معظم انقلاب، در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن حضور داشته باشند.
 
انتهای پیام/م.ب


کد مطلب: 1746

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/news/1746/خانواده-نخستین-کانون-رشد-بشری-رهبر-انقلاب-عفو-پدرانه-برافراشتن-پیراهن-تظلم-خواهی-جلوگیری

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir