۰
جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۳
امام جمعه دلگان:

خانواده نخستین کانون رشد بشری است/رهبر انقلاب با عفو پدرانه از برافراشتن پیراهن تظلم خواهی جلوگیری کرد

امام جمعه شهرستان دلگان گفت: رهبر معظم انقلاب با عفو پدرانه از برافراشتن پیراهن تظلم خواهی توسط دشمنان جلوگیری کرد.
خانواده نخستین کانون رشد بشری است/رهبر انقلاب با عفو پدرانه از برافراشتن پیراهن تظلم خواهی جلوگیری کرد
به گزارش صدای بلوچ، حجت‌الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان دلگان گفت: بدرفتاری با پدر وومادر، افزون بر کیفر اخروی، زیان و ضرر دنیوی هم دارد؛ خداوند متعال به شدت از این عمل منکر نهی کرده است.
 
امام جمعه شهرستان دلگان افزود: مؤمنان علاوه بر نیکی به پدر و مادر، دعای امام جعفر صادق(ع) درباره نیکی به والدین را مطالعه و حتما به آن عمل کنند؛ تکریمشان یکی از مطالبات شرع مقدس است و عاق آنها موجب ناخشنوی خداوند متعال است.
 
خطیب جمعه شهرستان دلگان افزود: خانواده نخستین کانون رشد بشری است؛ برای رفاه، رشد، تعالی ، رستگاری، سعادتمندی و پیشرفت خانواده در چهارچوب تعالیم مقدس اسلامی باید تلاش کرد.
 
حجت‌الاسلام بامری عنوان کرد: در هفته گدشته شاهد عفو پدرانه مقام معظم رهبری بودیم؛ ایشان با این اقدام مدبرانه و خردمندانه از برافراشتن پیراهن تظلم خواهی توسط دشمنان جلوگیری کرد.
 
وی ادامه داد: انتظار و شایسته است مردم کشورمان، مسئولان و همچنین دستگاه‌هاي خدمت رسان، کمک های خیرانه و امدادی را به سمت زلزله‌زدگان هموطن در خوی واقع شمال غرب کشورمان گسیل بدارند.
 
امام جمعه شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: مردم کشورمان از اقشار مختلف و در لبیک به فرامین و سخنان رهبر معظم انقلاب، در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن حضور داشته باشند.
 
انتهای پیام/م.ب
کد مطلب: 1746
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما