۰
پنجشنبه ۱ آبان ۱۴۰۴ ساعت ۰۸:۱۰
مدیر خدمات پرستاری بیمارستان امام علی (ع) چابهار خبر داد:

موفقیت تاریخی بیمارستان امام علی چابهار

مدیر خدمات پرستاری بیمارستان امام علی (ع) چابهار گفت: دستیابی به بالاترین سطح اعتباربخشی کشوری نماد همت، همدلی و توانمندی نیروهاست و این موفقیت، می‌تواند آغاز تحولات بزرگ در مسیر سلامت جنوب شرق کشور باشد.
موفقیت تاریخی بیمارستان امام علی چابهار
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صدای‌بلوچ» به نقل از چهاربهاران، عذرا میری بیان کرد: کسب بالاترین سطح اعتباربخشی کشوری توسط بیمارستان امام علی (ع) چابهار، نتیجه ماه‌ها تلاش شبانه‌روزی تمامی اعضای تیم درمان است و نشان می‌دهد که این مرکز درمانی امروز در سطح استانداردهای ملی و حتی بین‌المللی قرار دارد.

وی افزود: فرآیند اعتباربخشی، یکی از دقیق‌ترین و سخت‌گیرانه‌ترین ارزیابی‌های وزارت بهداشت است که تمامی فعالیت‌های بیمارستان را از زاویه ایمنی، کیفیت خدمات، حقوق بیمار، مدیریت ریسک و واپایش عفونت مورد سنجش قرار می‌دهد. دریافت درجه یک، یعنی ما در تمامی این شاخص‌ها بالاترین امتیاز را به دست آورده‌ایم.

مدیر خدمات پرستاری بیمارستان امام علی (ع) چابهار تصریح کرد: این موفقیت، تنها یک عنوان افتخارآمیز نیست؛ بلکه تضمینی واقعی برای مردم نجیب و صبور منطقه است. درجه یک شدن بیمارستان، مستقیماً بر کیفیت درمان و ایمنی بیماران تأثیر دارد و باعث کاهش خطاهای پزشکی، عفونت‌های بیمارستانی و ارتقای فرایندهای درمانی در تمامی بخش‌ها می‌شود.

میری گفت: اکنون مردم با اطمینان خاطر بیشتری به بیمارستان مراجعه می‌کنند، زیرا می‌دانند خدماتی که دریافت می‌کنند مطابق با بالاترین استانداردهای ملی است. این موفقیت، ثمره همدلی، انضباط حرفه‌ای و احساس مسئولیت در بین همه همکاران است.

وی ادامه داد: تأثیر مستقیم درجه یک شدن، ایجاد محیطی ایمن‌تر برای بیماران، افزایش رضایتمندی مراجعان و اعتماد عمومی نسبت به‌نظام سلامت منطقه است. این موفقیت نه‌تنها برای چابهار، بلکه برای کل جنوب شرق کشور دستاوردی ارزشمند محسوب می‌شود.

مدیر خدمات پرستاری بیمارستان امام علی (ع) چابهار با اشاره به مسیر دشوار دستیابی به این جایگاه اظهار کرد: سال گذشته، نخستین سالی بود که دانشکده علوم پزشکی چابهار به طور مستقل از ایرانشهر فعالیت خود را آغاز کرد. این موضوع مسئولیت ما را دوچندان کرد تا نشان دهیم چابهار توانایی مدیریت مستقل و ارتقای خدمات درمانی را دارد.

میری تاکید کرد: در طول ماه‌ها، تیم‌های مختلف مدیریتی و درمانی به‌صورت شبانه‌روزی درگیر پیاده‌سازی بند به بند استانداردهای اعتباربخشی بودند. اصلاح فرآیندهای درون‌سازمانی، آموزش مداوم کارکنان، و نظارت دقیق بر اجرای دستورالعمل‌ها از مهم‌ترین محورهای این حرکت بود.

وی در پایان با تأکید بر نقش رهبری و همدلی تیمی خاطرنشان کرد: هیچ موفقیتی بدون مشارکت جمعی حاصل نمی‌شود. از پزشکان متخصص تا پرستاران، سوپروایزرها و نیروهای پشتیبانی، همه بااحساس مسئولیت، برای تحقق این هدف بزرگ تلاش کردند.


انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcb8fb8wrhbwfp.uiur.html
 
کد مطلب: 2188