۰
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۶
مشترکانی که در دسترس نیستند؛

پیمودن ۱۲۰ کیلومتر برای یک تماس تلفنی/ قطعی ۵ روزه خطوط مخابراتی دهستان هودیان دلگان

قطعی اینترنت و تلفن همراه از چهار روز قبل موجب بروز مشکلاتی برای اهالی دهستان هودیان شهرستان دلگان شده است.
پیمودن ۱۲۰ کیلومتر برای یک تماس تلفنی/ قطعی ۵ روزه خطوط مخابراتی دهستان هودیان دلگان
به گزارش صدای بلوچ، در عصر امروز که همه زندگی بشر درگیر ارتباطات و به ویژه مخابرات است، به نحوی که زندگی مردم با آن درگیر و اغلب امورات مردم با آن رفع می شود.
 
در این شرایط خطوط تلفن و اینترنت دهستان هودیان شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان با جمعیتی بالغ بر ۵ هزار نفر جمعیت از ۵ روز قبل قطع شده است.
 
حمید میرزایی دهیار این دهستان در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: خطوط تلفن و اینترنت هودیان شهرستان دلگان با روستاهای اطراف آن از ۵ روز قبل قطع شده است.
وی ادامه داد:با قطعی خطوط تلفن همراه و اینترنت که گویا به روال و امری طبیعی در دهستان هودیان تبدیل شده، زندگی مردم مختل می‌شود.
 
میرزایی ادامه داد: مردم برای برقراری یک ارتباط ساده تلفنی و یا استفاده از اینترنت باید مسیر ۱۲۰ کیلومتری رفت و برگشت تا شهر گلمورتی مرکز شهرستان دلگان را طی کنند.
 
وی عنوان کرد: هزینه هر نفر برای رفت‌وبرگشت به مرکز شهرستان دلگان بالغ بر ۱۵۰ هزار تومان است که تامین آن برای اهالی این منطقه که اغلب مستضعف هستند، سخت و دشوار است.
 
دهیار دهستان هودیان افزود: این معضل و مشکل مردم دهستان هودیان از زمان برقراری خطوط تلفن‌همراه و اینترنت بوده و هر بار چند روز ارتباطات مخابراتی قطع می شود.
 
میرزایی ادامه داد: از مسئولان شهرستان دلگان و به خصوص فرماندار و همچنین مسئول‌مخابرات شهرستان ایرانشهر تقاضا داریم تا نسبت به رفع این معضل اقدام کنند.
 
گفتنی است علی رغم تماس خبرنگار پایگاه خبری صدای بلوچ با عیدی‌زاده مدیرکل مخابرات استان سیستان و بلوچستان در خصوص پیگیری این معضل دهستان هودیان شهرستان دلگان، وی پاسخگو نبوده است.
 
انتهای خبر/م.ب
کد مطلب: 1839
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما