۵
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۵
گزارشی از مشکلات خطوط تلفن و اینترنت غرب سیستان و بلوچستان؛

مشترک مورد نظر در دسترس نیست/ ارتباط مخابراتی حلقه گمشده روستاهای غرب بزمان‌

برخی از روستاهای بخش بزمان شهرستان ایرانشهر سیستان و بلوچستان به خطوط تلفن و اینترنت دسترسی ندارند.
مشترک مورد نظر در دسترس نیست/ ارتباط مخابراتی حلقه گمشده روستاهای غرب بزمان‌
به گزارش صدای بلوچ،پاگ، چاه قربان، مسجد ابوالفضل و... روستاهای بخش بزمان شهرستان ایرانشهر هستند که سال هاست مردم آنجا با مشکل قطعی نت و خطوط ارتباط مواجه هستند.

سابکی یکی از اهالی ای منطقه به خبرنگار ما گفت: نبود اینترنت و خطوط تلفن در این روستاهای بخش بزمان شهرستان ایرانشهر باعث شده تا دانش آموزان برای ارسال تکالیف خود از طریق شبکه‌های اجتماعی و شبکه شاد مجبور به کوهپیمایی شوند و حتی به مرکز بخش بزمان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: معضل اینترنت در مناطق دور افتاده و صعب العبور روستایی بخش بزمان باعث شده تا دانش آموزان در مناطق روستایی و کوهستانی همچنان گریبان‌گیر مشکل اینترنت باشند.

این شهروند تصریح کرد: دانش آموزان، طلاب و دانشجویان و مردم از اقشار مختلف برای بهره برداری از اینترنت مجبور به طی کردن مسافت در شهرستان های ریگان کرمان و یا شهرستان های دلگان و ایرانشهر هستند.


سابکی اضافه کرد: از مسئولان مخابرات شهرستان ایرانشهر که مخابرات بزمان زیرمجموعه آن است و مسئولان مخابرات استان سیستان و بلوچستان تقاضا دارم تا نسبت به رفع این معضل اقدام کنند.


وی خاطرنشان کرد:ارتباطات داستانی تلخ و غم انگیز برای اهالی این منطقه محروم و مستضعف است، مردمی که شغل اغلب آنها دامداری و یا کارگری است.

در هر حال از مسئولان بخش بزمان، شهرستان ایرانشهر و مسئولان شرکت مخابرات انتظار می رود که نسبت به رفع معضل و مشکل خطوط تلفن و اینترنت در این مناطق محروم و دورافتاده اقدام کنند.

انتهای پیام
کد مطلب: 1722
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما