گزارشی از مشکلات خطوط تلفن و اینترنت غرب سیستان و بلوچستان؛

مشترک مورد نظر در دسترس نیست/ ارتباط مخابراتی حلقه گمشده روستاهای غرب بزمان‌

صدای بلوچ , 19 آبان 1400 ساعت 16:25

برخی از روستاهای بخش بزمان شهرستان ایرانشهر سیستان و بلوچستان به خطوط تلفن و اینترنت دسترسی ندارند.


به گزارش صدای بلوچ،پاگ، چاه قربان، مسجد ابوالفضل و... روستاهای بخش بزمان شهرستان ایرانشهر هستند که سال هاست مردم آنجا با مشکل قطعی نت و خطوط ارتباط مواجه هستند.

سابکی یکی از اهالی ای منطقه به خبرنگار ما گفت: نبود اینترنت و خطوط تلفن در این روستاهای بخش بزمان شهرستان ایرانشهر باعث شده تا دانش آموزان برای ارسال تکالیف خود از طریق شبکه‌های اجتماعی و شبکه شاد مجبور به کوهپیمایی شوند و حتی به مرکز بخش بزمان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: معضل اینترنت در مناطق دور افتاده و صعب العبور روستایی بخش بزمان باعث شده تا دانش آموزان در مناطق روستایی و کوهستانی همچنان گریبان‌گیر مشکل اینترنت باشند.

این شهروند تصریح کرد: دانش آموزان، طلاب و دانشجویان و مردم از اقشار مختلف برای بهره برداری از اینترنت مجبور به طی کردن مسافت در شهرستان های ریگان کرمان و یا شهرستان های دلگان و ایرانشهر هستند.


سابکی اضافه کرد: از مسئولان مخابرات شهرستان ایرانشهر که مخابرات بزمان زیرمجموعه آن است و مسئولان مخابرات استان سیستان و بلوچستان تقاضا دارم تا نسبت به رفع این معضل اقدام کنند.


وی خاطرنشان کرد:ارتباطات داستانی تلخ و غم انگیز برای اهالی این منطقه محروم و مستضعف است، مردمی که شغل اغلب آنها دامداری و یا کارگری است.

در هر حال از مسئولان بخش بزمان، شهرستان ایرانشهر و مسئولان شرکت مخابرات انتظار می رود که نسبت به رفع معضل و مشکل خطوط تلفن و اینترنت در این مناطق محروم و دورافتاده اقدام کنند.

انتهای پیام


کد مطلب: 1722

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/report/1722/مشترک-مورد-نظر-دسترس-نیست-ارتباط-مخابراتی-حلقه-گمشده-روستاهای-غرب-بزمان

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir