۰
سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۷
موجی از شادی که با هلاکت اشرار ایجاد شد؛

مردم دلگان قدردان زحمات رزمندگان اسلام در ناجا/ با اشرار و سارقان قاطعانه برخورد شود

با دستگیری و هلاکت اشرار مسلح در درگیری با پرسنل غیور انتظامی، موجی از شادی و خوشحالی در شهرستان دلگان ایجاد شد.
مردم دلگان قدردان زحمات رزمندگان اسلام در ناجا/ با اشرار و سارقان قاطعانه برخورد شود
به گزارش صدای بلوچ، در درگیری صبح امروز پرسنل جان برکف انتظامی با اشرار و سارقان مسلح در شهر گلمورتی، یک نفر از پرسنل غیور انتظامی به اسم موسی نوروزی به مقام شهادت نائل آمد.

همچنین در این درگیری دو نفر از اشرار به هلاکت رسیدند؛ با اعلام خبر هلاکت این اشرار موجی از شادی و خوشحالی مردم مظلوم و مستضعف شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان را که از آزار و اذیتهای بهمن بامری فرزند کمک سردسته این اشرار در امان نبودند را در برگرفت.

حسین بامری یکی از اهالی این منطقه در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: از رزمندگان اسلام در نیروی انتظامی که با قوت باعث دستگیری و به هلاکت رسیدن اشرار شدند، تشکر و قدردانی می کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه هر چند در این درگیری یک نفر از پرسنل جوان نیروی انتظامی به شهادت رسید، اما ارمغان شهادتش امنیت، آسایش و آزادی مردم این منطقه و کشورمان است.


این شهروند عنوان کرد: طلایه داران امنیت با این اقدام خود ثابت کردند که آسایش و آرامش مردم خط قرمز آنها است و با هیچ شرور و سارقی تعارف ندارند و قطعا دعای مردم مظلوم و مستضعف بدرقه راه آنها خواهد بود.


عبداللهی یکی دیگر از اهالی این منطقه در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: این افراد هم باعث مزاحمت برای مردم و شهروندان دلگان شده بودند و سرقت های زیادی را در شهر گلمورتی و روستاهای حومه مرتکب شده اند.

وی ادامه داد: این افراد همچنین با سلام غیرمجاز در نقاط مختلف مرکز شهرستان دلگان اقدام به سرقت مسلحانه می کرده اند و ما مردم از هلاکت مخلان آسایش و آرامش مردم به شدت خوشحال هستیم.

عبداللهی اضافه کرد: مردم مستضعف و محروم شهرستان دلگان حامی و پشتیبان نیروهای نظامی و انتظامی هستند و از برخورد قاطعانه آنها با اشرار و سارقان مسلح حمایت می‌کنند.

داودی یکی دیگر از اهالی دلگان به خبرنگار ما گفت: هر چند در درگیری امروز انتظامی با اشرار یکی از پرسنل به شهادت رسید، اما امنیت مردم ارمغان شهادت این غیور مرد است.


وی خاطرنشان کرد: ما مردم شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان هم باید با منادیان و مدافعان امنیت و آرامش در این منطقه همکاری داشته باشیم تا هیچ شخصی به خود اجازه شرارت ندهد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 1706
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما