۱
يکشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۴
داستان کلیشه ای قطعی خطوط تلفن و اینترنت جنوب سیستان و بلوچستان؛

قطعی خطوط مخابراتی دلگان داستانی که همچنان ادامه دارد/ مسئولان پاسخگوی مردم باشند

قطعی سه ساعته خطوط مخابراتی در شهرستان دلگان باعث بروز مشکلاتی برای اهالی این منطقه محروم شده است.
قطعی خطوط مخابراتی دلگان داستانی که همچنان ادامه دارد/ مسئولان پاسخگوی مردم باشند
به گزارش صدای بلوچ، خطوط ارتباطی اعم از همراه اول، ایرانسل ، ثابت و اینترنت مرکز شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان از ظهر امروز قطع بوده و پس از سه ساعت قطعی وصل شده است.

علی بامری یکی از شهروندان دلگانی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: خطوط تلفن و اینترنت شهرستان دلگان از ظهر امروز به مدت سه ساعت و بدون اطلاع رسانی قبلی از سوی مسئولان قطع شده است.

وی ادامه داد: این قطعی های مکرر در شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان باعث بروز مشکلات بسیار زیادی برای کسبه، بازاریان و همه اقشاری که کار آنها به نحوی با تلفن و اینترنت گره خورده، شده است.

بامری اضافه کرد: علی رغم این قطعی متاسفانه از چند روز قبل ، خطوط همراه اول در برخی از نقاط و حتی شهر گلمورتی مرکز شهرستان دلگان با اختلالات و قطعی همراه بوده است.

آمنه قنبری دهیار روستای نوک آباد گنبد شهرستان دلگان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: خطوط تلفن همراه اول از یک ماه قبل در این روستا قطع و موجب بروز مشکلات بسیار زیادی از جمله برای اهالی شده است.

وی خاطرنشان کرد: از مسئولان مخابرات شهرستان ایرانشهر که مخابرات دلگان زیرمجموعه آن است تقاضا داریم تا نسبت به رفع معضل قطعی مخابراتی در این منطقه محروم کشور اقدام کنند.

اين در حالي است که آذری جهرمی وزير ارتباطات دولت روحانی در سفر سال گذشته به شهرستان دلگان از رفع مشکلات مخابراتي این منطقه تا پايان ارديبهشت ماه ۱۴۰۰ خبر داده بود.

در هر حال می طلبد که مسئولان مخابرات سیستان و بلوچستان و وزارت ارتباطات با نگاهی ویژه و برنامه‌ریزی دقیق نسبت به رفع معضل مخابراتی و ارتباطی شهرستان دلگان و جنوب استان اقدام کنند.

انتهای پیام/مجید بامری
کد مطلب: 1633
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما