۱
شنبه ۲ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۷
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر ؛

هستی هایی که به کام مرگ می روند /اصلاح فرهنگ اشتباه تیراندازی

ابوذر کوثری با بیان این که تیراندازی در مراسمات عروسی ممنوع است، گفت: با متخلفان و مرتکبین جرم برخورد قانونی صورت می گیرد.
هستی هایی که به کام مرگ می روند /اصلاح فرهنگ اشتباه تیراندازی
به گزارش صدای بلوچ، ابوذر کوثری، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره افزود: در راستای پیشگیری از تیراندازی در مراسمات عروسی و برخورد با عاملین این سنت اشتباه در شهرستان، طی روزهای اخیر ماموران نیروی انتظامی به شناسایی مکان های برگزاری جشن در سطح این منطقه اقدام کردند.

وی در تکمیل مطلب فوق، افزود: در برخی مراسمات عروسی در ایرانشهر نیروهای پلیس آن شهرستان موفق به اخذ یازده مورد تعهد از صاحبان برگزاری مراسم، به دلیل تیراندازی در مجلس شدند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر ادامه داد: متاسفانه برخی از صاحبان برگزاری مراسم موضوع تیراندازی در جشن های عروسی را جدی نگرفتند.

وی اضافه کرد: علیرغم تعهد اخذ شده توسط صاحبان مراسمات عروسی در ایرانشهر، برخی افراد در جشن اقدام به حمل اسلحه و تیراندازی کردند؛ که پس از هماهنگی با دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان برای این اشخاص پرونده قضایی تشکیل شد.

کوثری عنوان کرد: نتیجه یکی از پرونده های ارتکاب جرم در راستای تیراندازی در مراسم باعث شد که داماد و پدرش احضار شود و ضمن تفهیم بزه ارتکابی، ملزم به تحویل دو سلاح جنگی شدند. سپس سه نفر از مهمانان شرکت کننده در عروسی دستگیر و دو نفر اصلی برگزار کننده مراسم روانه زندان شدند.

وی در ادامه بیان کرد: دو دستگاه خودرو نیز از این افراد توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.


انتهای پیام/
کد مطلب: 1042
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما