۰
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۳
یادداشت: مجید بامری

سپاه پاسداران، یار روزهای سخت بلوچ‌ها

امروز سه طرح فرودگاه سراوان و همچنین پایگاه هوایی و بیمارستان توسط سپاه پاسداران در سراوان افتتاح شدند.
سپاه پاسداران، یار روزهای سخت بلوچ‌ها
به گزارش صدای بلوچ، مجید بامری خبرنگار بلوچ یادداشتی را جهت انتشار ارسال کرده است:
 
امروز فرودگاه شهرستان سراوان در جنوب‌شرقی ترین نقطه خاک مقدس کشورمان، جایی که اولین بار خورشید طلوع می‌کند، به همت سبزپوشان سپاه پاسداران که ساخت آن از سه سال قبل شروع شده بود، با حضور فرمانده این نهاد مقدس به بهره‌برداری رسید.
 
ساخت و افتتاح فرودگاه آن هم در این شرایط که کشور ما تحت شدیدترین تحریم‌ها از سوی دشمن قرار دارد، آن هم از سوی نهادی مقدس و انقلابی، شاهکاری بزرگ است که فقط از عهده جوانان جهادی، مومن و انقلابی کشور ما در نهاد سپاه پاسداران برمی‌آید.
 
اما این همه ماجرا نبود، در بخش پزشکی و درمانی که در این استان پهناور نیاز به آن زیاد است، توسط سپاه پاسداران این نیروی مردمی و انقلابی، بیمارستانی در مرکز سیستان و بلوچستان ساخته شد تا خدمات درمانی و بهداشتی برای بلوچ‌ها و سیستانی‌ها آسان‌تر از گذشته شود.
 
سپاه پاسداران این نهاد مردمی و انقلابی، که هر چند تا پیش از این با راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی در سراسر سیستان و بلوچستان پهناور و بزرگ، به صورت رایگان کار درمان و پزشکی بلوچ‌ها و سیستانی را انجام می‌داد.
 
شاهکار دیگر جوانان مومن و انقلابی در سپاه پاسداران افتتاح و راه‌اندازی پایگاه ناوگان بالگردی نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور برای مأموریت‌های بزرگ امنیتی _ دفاعی، امداد و نجات، پشتیبانی، مردم‌یاری و خدمات‌رسانی بوده است؛ زیرساختی که قطعا مردم شریف این استان در آینده بیشتر از آن بهره خواهند برد.
 
این سه افتتاح آن هم در یک روز توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان نشان داد که این نهاد مقدس یار روزهای سخت بلوچ‌ها و سیستانی‌ها است.
 
انتهای‌خبر/ م.ب
کد مطلب: 1944
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما