۰
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۳۲
فرماندار دلگان:

فضای سالم انتخابات زمینه توسعه شهر را فراهم می کند

مجتبی شجاعی گفت:فضای سالم و رقابتی انتخابات زمینه توسعه شهر و منطقه را فراهم می کند.
فضای سالم انتخابات زمینه توسعه شهر را فراهم می کند
مجتبی شجاعی در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: تغییر مفهوم رقابت‌ انتخاباتی به مبارزه انتخاباتی ،میتواند مرزهای اخلاق را در نوردد.

فرماندار دلگان عنوان کرد: انتخابات سالم تنها محدود و منحصر به فرآیند اجرایی و قانونی انتخابات و رعایت موارد قانونی نیست بلکه رفتار و تبلیغات نامزدهای انتخاباتی و حامیان آنها را نیز دربرمی‌گیرد.

این مسئول ادامه داد: چه بسا نامزدها وظیفه مهم‌تری در حاکم ساختن یک فضای سالم و به عبارت والاتر، اخلاقی را در انتخابات دارند.

وی تصریح کرد: فضای سالم و رقابتی انتخابات می تواند زمینه را برای پیشرفت و توسعه شهر فراهم نماید و موجب می شود مردم با فراغ خاطر، با دیدگاه درست و با عقلانیت نامزد انتخاباتی مورد نظر خود را روانه مجلس کنند تا پیگیر مطالبات و خواسته های آنان در سطح ملی باشد.

شجاعی اضافه کرد: این رقابت سالم نیازمند فضایی به دور از بداخلاقی ، تحقیر ، توهین و تخریب می باشد تا نامزدهای انتخاباتی به تناسب برنامه هایی که ارائه می دهند و با تشریح سوابق و عملکرد خود پا به عرصه رقابت انتخاباتی بگذارند.

شجاعی خاطرنشان کرد: مردم نیز با شناخت و آگاهی لازم از روی برنامه ها و عملکرد نامزدها سرنوشت چهار ساله شهر و منطقه خود را رقم بزنند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 964
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما