۰
شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۰
فرماندار دلگان:

۸۵ پروژه در ایام دهه فجر کلنگ زنی و افتتاح می شوند

فرماندار دلگان‌ در جمع نماز گزاران اهل سنت این شهرستان گفت:به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۸۵ پروژه در ایام دهه فجر کلنگ زنی و افتتاح می شوند.
۸۵ پروژه در ایام دهه فجر کلنگ زنی و افتتاح می شوند
به گزارش صدای بلوچ، فرماندار شهرستان دلگان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع نماز گزاران اهل سنت این شهرستان به سخنرانی پرداخت.
مجتبی شجاعی اظهار کرد: طبق دکترین جمهوری اسلامی ایران و تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب ، از دیدگاه کارگراران جمهوری اسلامی ایران در دولت ، شیعه و سنی برابر و برادر بوده و وحدت از دستاوردهای چهلمین طلوع فجر آزادی است.
این مسئول اظهار کرد: نان و درآمد برخی از دامن زدن به اختلافات است ، از حمله به باورها و اعتقادات و توهین به مقدسات مذهبی مسلمین و مومنین است ، از ایجاد بدبینی و نفاق و بداخلاقی است که الحمدلله با بیداری مسوولین ارشد نظام و دولتمردان و علما و نخبگان و بصیرت انقلابی مردم ، این اقدامات در نطفه خفه گردیده است و به گفته رهبر معظم‌انقلاب " نهضت اسلامى ایران مظهر برادرى شیعه و سنى و هم‌گامى نژادهاى مختلف کشور ایران است ".
فرماندار شهرستان دلگان ادامه داد: نباید هیچ عامل و توجیهی باعث ایجاد بدبینی مردم به دولت و نظام و همچنین ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه گردد که آن وقت خواسته و ناخواسته به سمت اهداف دشمن و سناریوهای طراحی شده آنان گام برداشتیم و در این ایام ان‌چیزی که باعث دلگرمی مردم خواهد شد ، تلاش و کوشش و همچنین دوندگی مدیران و وحدت بیم مسوولین و مردم است و لذا دقت کنیم میز و تریبون و اعتباری که به برکت خون شهدا و خون دل خوردن امام راحل و همچنین رهبر فرزانه مان برای خدمت به مردم در اختیارمان است ، ناخواسته اسباب ایجاد نارضایتی در جامعه و خوشنودی دشمن را فراهم نکند.
شجاعی ادامه داد: ۸۵ پروژه با اعتبار حدود ۹۱۰ میلیارد ریال در ایام دهه مبارک فجر در بخشهای مختلف کلنگ زنی و یا افتتاح میگردد .
فرماندار دلگان گفت : طرح مزرعه صنعتی پرورش شتر شیری و گوشتی با بیش از ۶۰۰میلیارد ریال سرمایه گذاری مشارکتی به عنوان بزرگترین طرح سرمایه گذاری در منطقه ، کلنگ اورژانس بیمارستانی و طرحهای بهداشتی و درمانی، اجرای ۹۵۰ هکتار آبیاری تحت فشار ، افتتاح پل اسفند،جایگاه سی ان‌ جی محور ایرانشهر دلگان ، مدرسه شبانه روزی هودیان طرحهای شهری ، وظیفه وسیعی از طرحهای دیگر از جمله این طرحها میباشد.
این مسئول عنوان کرد: پرونده گازرسانی به شهرستان دلگان پس از پیگیریهای فراوان استانداری سیستان و بلوچستان ، نماینده مردم در مجلس و فرمانداری دلگان، و پس از طی مسیر شرکت ملی گاز در گام میانی ، در حالی در شورای اقتصاد مطرح است ‌که مستلزم نگاه توسعه خدمت رسانی پیش از نگاه صرفا تجاری و سود و زیان فروش گاز است و میبایست شرکت‌گاز استان فعالتر و پیگیرانه تر موضوع گازرسانی به شهرستان دلگان را دنبال کند .خط لوله انتقال گاز در ۵ کیلومتری مرکز شهرستان دلگان قرار دارد و مشکلی میبایست در ایجاد شبکه گاز در شهر‌گلمورتی وجود داشته باشد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 84
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما