۰
جمعه ۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸
امام جمعه موقت دلگان:

استقلال و حفظ تمامیت ارضی کشورمان یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است

امام جمعه موقت دلگان با اشاره به جدا شدن بخش زیادی از خاک کشورمان در دوران قاجار و پهلوی، گفت: استقلال و حفظ تمامیت ارضی کشورمان یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.
استقلال و حفظ تمامیت ارضی کشورمان یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است
به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی عبداللهی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ما مهم ترین رخداد عظیم قرن بود.
امام جمعه موقت دلگان ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار زیادی برای تمام ملت ها داشته است
وی با تاکید بر اینکه یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی استقلال و حفظ تمامیت ارضی است، بیان کرد: در دوران پادشاهان مستبد قاجار و پهلوی بخش های زیادی از خاک کشورمان جدا شد.
خطیب جمعه شهر دلگان با بیان اینکه سلاطین پهلوی ، شهرهای کشور را در اختیار بیگانگان قرار داد، گفت: تنها حکومت جمهوری اسلامی به برکت انقلاب بود و نگذاشت در دوران ۸ سال دفاع مقدس حتی یک قدم از خاک ما را جدا کنند.
حجت الاسلام عبداللهی تصریح کرد: ما در دوران هشت سال دفاع مقدس، در مقابل تمام دنیای استکبار ایستادگی کردیم.
وی با اشاره به اینکه اکنون جمهوری اسلامی ایران در دنیا شاخص شده است، افزود: ایران امروز با ایران دنیای قاجار و پهلوی تفاوت متفاوت است.
وی با بیان اینکه در دوران قاجار پهلوی به مناطق محروم و دورافتاده رسیدگی نمی‌شده است، عنوان کرد: اما با پیروزی انقلاب اسلامی نگاه ها به این مناطق متفاوت بوده است.
حجت اسلام عبداللهی ادامه داد: علم و دانش در کشور ما بعد از انقلاب اسلامی به صورت کم نظیری پیشرفت های زیادی داشته است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 82
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما