۰
يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۴
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد

کشف محموله سلاح و مهمات از گروهک تروریستی جیش الظلم در سراوان/امنیت کشورافغانستان و پاکستان امنیت ماست

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: روز گذشته یک محموله سلاح و مهمات شامل 35 قبضه کلاش، یک قبضه توپ 14/5 و یک قبضه راکت انداز اس پی جی9 از گروهک تروریستی جیش‌الظلم در ارتفاعات سراوان کشف و ضبط شد.
کشف محموله سلاح و مهمات از گروهک تروریستی جیش الظلم در سراوان/امنیت کشورافغانستان و پاکستان امنیت ماست
به گزارش صدای بلوچ به نقل از عصرهامون، سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اشراف اطلاعاتی بسیار خوب نیروهای انتظامی، افزود: اشرار و گروه‌های معاند، سیستان و بلوچستان را محل خوبی برای انجام اقدامات خرابکارانه می دانستند اما با اشراف اطلاعاتی و برنامه‌ریزی اطلاعاتی نیروهای نظامی و انتظامی در استان، پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی و نفوذ در این گروهک، عملیات ویژه اطلاعاتی بر علیه این گروهک شکل گرفت و محموله قابل قبولی از آنها در ارتفاعات هزار و 800 متری منطقه کوه سفید شهرستان سراوان کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی و انتظامی استان سیستان و بلوچستان روی اشرار و گروه‌های معاند منطقه بسیار مطلوب است و همه فعالیت‌‌های مخل امنیت منطقه در رصد اطلاعاتی نیروهای امنیتی قرار دارد.

سردار رحیمی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد درگیری تیم‌های عملیاتی پلیس با قاچاقچیان مسلح و کشف بیش از یک و نیم تن مواد مخدر طی دو روز گذشته نیز گفت: پس از کنترل نامحسوس اعضای این باند طی چند هفته اخیر، اعضای این باند در حالی که با یک دستگاه خودرو وانت در حال جابجایی مواد مخدر در منطقه آسپیج شهرستان سراوان بودند، توسط تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس شناسایی شده و به محض ورود به کمین ماموران، به صورت مسلحانه با آن ها درگیر شدند.

وی در خصوص مقدار مواد مخدر کشف شده در این عملیات، گفت: ماموران در پاکسازی منطقه درگیری و بازرسی خودروی به جا مانده از قاچاقچیان مسلح ،یک تن و 112 کیلو تریاک را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انجام عملیات‌های فراوان در نقاط حاشیه‌نشین شهر زاهدان خبر داد و گفت: همه برخوردها سلبی نیست و برخورد‌های ایجابی نیز خواهیم داشت به گونه‌ای که مرکز تخصصی مشاوره و مددکاری در امر مواد مخدر در نقاط شیراباد از مناطق حاشیه ای شهر زاهدان راه‌اندازی شده است.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار عصرهامون در زمینه امنیت مرزهای استان، گفت: امنیت افغانستان و پاکستان امنیت ما است و ما همانطور که از کشورهای افغانستان و پاکستان انتظار داریم، خودمان هم نمی گذاریم تعدی از سمت مرزهای ما به مرز این کشورها بشود.
انتهای پیام/
 
 
 
کد مطلب: 8