۰
جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۹
امام جمعه موقت شهرستان دلگان:

نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی انتخاب کنیم/ نسبت به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان دلگان اقدام شود

امام جمعه موقت شهرستان دلگان گفت:نمایندگانی متخصص،جوان و انقلابی در تراز انقلاب اسلامی انتخاب کنیم.
نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی انتخاب کنیم/ نسبت به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان دلگان اقدام شود
به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز شهرستان دلگان بیان کرد: درمان بزرگترین دردها، گمراهی،حسادت ها، سرکشی ها و... در بهترین نسخه شفابخش که همان کتاب خداوند یعنی قرآن کریم است و یکی از دعاهای ما باید این باشد که مورد شفاعت این کتاب عظیم پروردگار قرار بگیریم.

امام جمعه موقت شهرستان دلگان عنوان کرد: قرآن کریم در آن دنیا از کسانی که این کتاب عظیم را در مهجوریت قرار داده و مورد کم لطفی قرار داده و همچنان به فرامینش عمل نکرده اند نزد خداوند متعال، شکایت می کند.

وی ادامه داد: تمام علوم در قرآن کریم است، غربی ها و آنهایی که مسلمان نیستند از قرآن بهره می برند اما این کتاب عظیم نزد مسلمانان مظلوم‌ و مهجور است و خیلی کم به آن عمل می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شیبک افزود: قرائت و‌تلاون روزانه چندین آیه از قرآن کریم کمترین و پایین ترین مرحله ای است که می توانیم انجام دهیم و بالاترین مرحله هم عمل به این کتاب عظیم است.

امام جمعه موقت دلگان با اشاره به نامگذاری ۲۵ آذر به نام روز پژوهش در تقویم کشورمان ، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به منظور گسترش فرهنگ پژوهش ۲۵ آذر ماه در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز پژوهش نامگذاری شده است.

حجت الاسلام والمسلمین شیبک تصریح کرد: قدرت و استقلال هر کشوری به قدرت علمی و پژوهش آن کشور بستگی دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در سطح شهرستان دلگان از نظر توسعه ناوگان حمل و نقل و عمومی مشکلات فراوانی داریم، افزود: با توجه به کرایه بالای مسیرهای مواصلاتی به این شهرستان نیاز است نسبت به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی دلگان اقدام شود.

وی در ادامه به انتخابات مجلس شورای اسلامی که در دوم اسفند ماه برگزار می شود، اشاره کرد و‌گفت: بیش از ۱۶ هزار نفر برای انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند و این خود آماری قابل توجه بوده چرا که نسبت به انتخابات قبلی مجلس پیشرفت محسوسی داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین شیبک ادامه داد: نمایندگانی را باید انتخاب کنیم که در تراز انقلاب اسلامی، جوان، متخصص و انقلابی باشند.

وی بیان کرد: برخی از نمایندگان به جای اینکه نماینده مردم باشند، وکیل الدوله و نماینده دولت هستند که این جای تأسف دارد و باید از انتخاب مجدد چنین نمایندگانی اجتناب کرد.

امام جمعه موقت دلگان افزود: در روزهای اخیر تعرفه های برق نجومی صادر شده که موجب ناراحتی مردم شهرستان دلگان شده است.

حجت الاسلام‌والمسلمین شیبک عنوان کرد: شخصی که تنها راه درآمدش یارانه است و هیچ گونه معیشتی ندارد چگونه این قبض های نجومی برق را پرداخت کرد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان دلگان با رایزنی درصدد این باشند که این معضل و مشکل مردم این منطقه محروم را برطرف کنند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 706
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما