۰
دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۰۸
امام جمعه شهرستان دلگان:

وجود پیامبر خود منشا وحدت برای جامعه انسانی بود/ با همبستگی مردم سیستان و بلوچستان نقشه های دشمن باطل می شود

امام جمعه شهرستان دلگان گفت:با همبستگی و وحدت بین مردم سیستان و بلوچستان، نقشه های دشمن باطل می شود.
وجود پیامبر خود منشا وحدت برای جامعه انسانی بود/ با همبستگی مردم سیستان و بلوچستان نقشه های دشمن باطل می شود
حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام، بیان کرد: وجود مقدس پیامبر خود منشا وحدت، رحمت و مودت برای جامعه ایمانی و انسانی بود.

وی گفت: در زمانی که بشریت در منجلاب فساد و گناه به سر می برد، خداوند متعال بر بشریت منت نهاد و شخصی را که عصاره فضائل همه خوبی های انبیا و برگزیدگان خودش بر روی زمین بود را برای هدایت بشریت و تزکیه نفس برگزید‌.

امام جمعه شهرستان دلگان اضافه کرد: حضرت محمد مصطفی (ص) این شخصیت بی نظیر خلقت نقش بسیار مهمی در جهت هدایت و پیشرفت بشریت داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین بامری در ادامه عنوان کرد: وحدت و همبستگی مردم شیعه و اهل سیستان و بلوچستان با یکدیگر ستودنی و قابل ستایش است و همه اینها به برکت نظام مقدس اسلامی ما است.

وی ادامه داد: قطعا دشمن به دنبال تفرقه و جدایی بین مردم شیعه و اهل سنت سیستان و بلوچستان است اما با وحدت و همبستگی مردم استان در این سال ها نقشه های آنان نقش بر آب شده است.

امام جمعه شهرستان دلگان تصریح کرد: برای وحدت و همبستگی مردم استان سیستان و بلوچستان بزرگان زیادی چه از شیعه و چه اهل سنت سعی و تلاش کرده اند.

وی به واگذاری امنیت مرزها به مردم بومی استان اشاره و خاطرنشان کرد: مردم سیستان و بلوچستان مرزداران دلیری هستند که به دشمن اجازه نمی دهند که به مرزهای آنان تعرضی داشته باشد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 643
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما