۰
يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۲۳
امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان:

همبستگی بین شیعه و اهل سنت از دستاوردهای انقلاب است/بسیجیان بلوچ با جان و دل از مرزهای کشور حراست می کنند

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان گفت: همبستگی و وحدت بین شیعه و اهل سنت از دستاوردهای انقلاب است.
همبستگی بین شیعه و اهل سنت از دستاوردهای انقلاب است/بسیجیان بلوچ با جان و دل از مرزهای کشور حراست می کنند
مولوی بلال مقدسیان در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به فرارسیدن سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام و هفته وحدت، بیان کرد: نامگذاری این هفته به نام وحدت از دستاوردهای عظیم و موثر‌ انقلاب اسلامی است، در واقع همبستگی بین شیعه و اهل سنت از دستاوردهای نظام ما است.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان ادامه داد: شیعه و اهل سنت به برکت نظام اسلامی ما در منطقه ای که ناامن و‌پر از درگیری است در کنار یکدیگر و برادرانه زندگی می کنند.

وی عنوان کرد: همبستگی و وحدت یکی از عوامل اصلی بازگشت اقتدار جهان اسلام است، در سایه وحدت و برادری اسلامی عزت و عظمت جامعه اسلامی جلوه می کند و مشکلات پیش روی مسلمانان حل خواهد شد.

مولوی مقدسیان افزود: گرایش‌های نژادپرستانه، بحث های مذهبی و ملی‌گرایی بی‌منطق یکی از عوامل اصلی تفرقه و جدایی بین مسلمانان است که در واقع استعمار و دنیای غرب با برجسته کردن آن درصدد ضربه زدن به مسلمانان هستند.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان عنوان کرد: مردم سیستان و بلوچستان در سایه انقلاب اسلامی در کنار یکدیگر زندگی می کنند، قطعا مردم این منطقه با وحدت و همبستگی نقشه های دشمنان را باطل می کنند.

مولوی مقدسیان در پایان با اشاره به واگذاری امنیت منطقه به بسیجیان بومی که عمدتا از اهل سنت هستند، خاطرنشان کرد: بسیجیان بلوچ با جان و دل از مرز وطن خود دفاع و حراست می کنند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 641
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما