۰
جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۰
امام جمعه شهرستان دلگان:

مردم کشورمان از سیاست های آمریکا نفرت دارند/ دشمن به دنبال تفرقه اندازی میان مسلمانان است

امام جمعه شهرستان دلگان با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت، گفت: دشمن به دنبال تفرقه اندازی و جدایی میان مسلمانان است.
مردم کشورمان از سیاست های آمریکا نفرت دارند/ دشمن به دنبال تفرقه اندازی میان مسلمانان است
به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های این هفته شهرستان دلگان با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار، گفت: مردم با حضور خود در این راهپیمایی نشان دادند که از سیاست های غلط دولتمردان آمریکا علیه کشور خود نفرت دارند.

امام جمعه شهرستان دلگان اضافه کرد: مردم با این حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار ثابت کردند که مثل چهل سال گذشته، حامی کشور و نظام اسلامی هستند.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت ، اضافه کرد: هم اکنون بیش از هر زمانی مسلمانان جهان نیازمند هم گرایی و اتحاد هستند و باید در هدف و عمل، با انسجام و متحد حرکت کنند، چرا که دشمن به دنبال تفرقه اندازی است.

حجت الاسلام والمسلمین بامری تصریح کرد: مکتب و سیره پیامبر گرامی اسلام(ص) در مسیر ایجاد این وحدت و تقویت آن، نقش محوری و اساسی دارد که باید تمامی مسلمانان از این آموزه ها بهره ببرند.

امام جمعه شهرستان دلگان گفت: همه پیامبران در طول تاریخ، انسان­ها را به وحدت در عقیده و عمل، دعوت می کردند و ما هم باید به پیروی از آنان وحدت و همبستگی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) با ایجاد وحدت بین طوایف و قبائل مختلف مسلمان، به گونه ای انسجام و هماهنگی به وجود آورد که جنگ های صد ساله قبیله های «اوس» و «خزرج» در سایه  اسلام به محبت و مودت مبدل گشت.

انتهای پیام
کد مطلب: 636
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما