فرماندار دلگان بیان کرد؛

قطعی ۷۲ ساعته خطوط تلفن همراه و ثابت بخش جلگه چاه هاشم دلگان/با هر بار بارش باران ارتباطات این مناطق قطع می شود

صدای بلوچ , 14 مهر 1398 ساعت 18:36

فرماندار دلگان گفت: خطوط تلفن همراه و ثابت بخش جلگه چاه هاشم این شهرستان از ۷۲ ساعت قبل تاکنون قطع است.


مجتبی شجاعی در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به قطعی ۲۱ ساعته کلیه خطوط تلفن همراه و ثابت در شهرستان دلگان، بیان کرد: قطعی فیبر نوری در مسیر شهرستان ایرانشهر به شهرستان بمپور، دلیل قطعی خطوط ارتباطی در شهرستان دلگان بوده است.

فرماندار دلگان افزود: سیلاب های اخیر فیبر نوری که در مسیر رودخانه های شهرستان ایرانشهر و بمپور قرار دارد، را قطع کرده است.

این مسئول بیان کرد: شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات، تنها یک اکیپ فنی و خدمات رسان در شهرستان ایرانشهر (که دلگان و بمپور زیرمجموعه آن هستند) دارد و این خود موجب کندی خدمات دهی در این مناطق شده است.

وی در ادامه گفت: همچنین خطوط تلفن همراه و ثابت بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان از ۷۲ ساعت قبل تاکنون قطع شده و تاکنون اقدامی برای رفع این معضل نشده است.

فرماندار شهرستان دلگان ادامه داد: با هر بار بارش باران فیبر نوری به بخش جلگه چاه هاشم دلگان که از محور شهرستان فنوج است، قطع می شود.

شجاعی خاطرنشان کرد: قطعی ارتباطات در بخش جلگه چاه هاشم و بخش مرکزی شهرستان دلگان موجب بروز مشکلات بسیاری زیاده شده است که انتظار است مسئولان شرکت مخابرات استان سیستان و بلوچستان نسبت به رفع آن اقدام کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 574

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/news/574/قطعی-۷۲-ساعته-خطوط-تلفن-همراه-ثابت-بخش-جلگه-چاه-هاشم-دلگان-بار-بارش-باران-ارتباطات-این-مناطق-قطع-می-شود

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir