۰
يکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۲۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان:

گفتمان مقاومت تنها راهبرد ملت مسلمان ایران در مقابل دشمنان/مقاومت در همه عرصه موجب بازدارندگی می شود

فرمانده ناحیه سپاه دلگان گفت:گفتمان مقاومت تنها راهبرد ملت مسلمان ایران در مقابل دشمنان است.
گفتمان مقاومت تنها راهبرد ملت مسلمان ایران در مقابل دشمنان/مقاومت در همه عرصه موجب بازدارندگی می شود
فداحسین سرگلزایی در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ بیان کرد:همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند: «نه جنگ می شود و نه مذاکره.»هیچ گونه مذاکره ای با دشمن انجام نمی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان گفت: مقاومت تنها راهبرد ملت مسلمان ایران و در واقع این گفتمان دست برتر ما در همه جوانب بوده است.

وی اضافه کرد: ۳۹ سال قبل که دشمن به کشور ما حمله کرد، ما نه تنها در بخش نظامی مقاومت کردیم بلکه در سایر عرصه ها هم با گفتمان مقاومت توانستیم پیروز شویم.

این مسئول ادامه داد: به تاریخ صدر اسلام و قضیه شعب ابی طالب و مسائل پس از آن نگاه کنیم متوجه می شویم که گفتمان ارزشمند مقاومت از پشتوانه منطقی و سیره اهل بیت (ع) برخوردار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان افزود: ما اگر در عرصه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و نظامی اگر مقاومت داشته باشیم، به مرحله بازدارندگی خواهیم رسید.

سرگلزایی ادامه داد: در عرصه اقتصاد و فرهنگ هنوز وابستگی هایی به تفکر غرب داریم و اگر در این عرصه ها به مقاومت ایده آل خود ادامه دهیم، دیگر دشمن در عرصه تحریم بر اقتصاد ما هم موفق نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد:امروز کشور نیازمند یک مدیریت ناب انقلابی و روحیه ارزشمند جهادی برای شکوفا کردن اقتصاد است و‌بهترین راه برون رفت از این وضعیت تکیه بر «اقتصاد مقاومتی» است که رهبر انقلاب اسلامی برای کشور ترسیم کرده اند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 552
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما