۰
جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۷
امام جمعه دلگان:

پیروزی در دفاع مقدس زمینه تداوم انقلاب را فراهم کرد

امام جمعه شهرستان دلگان گفت:‌پیروزی در دفاع مقدس زمینه تداوم انقلاب اسلامی مردم ایران را فراهم کرد.
پیروزی در دفاع مقدس زمینه تداوم انقلاب را فراهم کرد
به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان دلگان با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس یادآور اقتدار، ایثار صبر و بردباری، ایستادگی و مقاومت ملت ایران در دفاع از میهن اسلامی است.

امام جمعه دلگان بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس بسیارى از معادلات جهانى را تغییر و چراغ امید را در بین ملل مظلوم جهان روشن کرد، ملت غیور ایران اسلامی در جنگ تحمیلی ثابت کردند که در دفاع از میهن اسلامی مقتدرانه حضور خواهند یافت.

وی اضافه کرد: پیروزی در هشت سال دفاع مقدس بستری را برای تداوم انقلاب اسلامی فراهم کرد، این پیروزی شیرین بسیاری از توطئه ها و نقشه های دشمنان علیه انقلاب را خنثی کرد.

حجت الاسلام بامری تصریح کرد: پیروزی های ملت ایران در چهار دهه اخیر به پشتوانه ایمان، توجه و درس گرفتن از مکتب عاشورای حسینی، حضور همیشکی و باصلابت مردم در صحنه و رهبری‌های داهیانه امام و رهبری بوده است.

امام جمعه دلگان گفت: شکر این نعمت، خدمتگزاری، وفاداری و صداقت بیشتر با مردم است، در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام با الهام و الگو از شهدای کربلا با دلاوری و پایمردی صحنه‌های بی‌نظیری را در دفاع از این کشور رقم زدند.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس ظرفیت‌های نهفته ایران را به نمایش گذاشت و امروز از این گنجینه می‌توان برای تداوم انقلاب اسلامی بهره‌ ببریم و در طول هشت سال دفاع مقدس فرزندان این سرزمین با فرهنگ عاشورا و الگوگیری از شهدای کربلا در برابر تمام دنیا ایستاد.

انتهای پیام
کد مطلب: 529
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما