۰
سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۴
مدیر جهاد کشاورزی سراوان:

احداث 11 هکتار گلخانه در سه ماهه نخست سال 98 در سراوان/ سرمایه گذاری ۱۱۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در حوزه کشاورزی

مدیر جهاد کشاورزی سراوان گفت: در سه ماهه نخست سال ۹۸، ۱۱ هکتار گلخانه با آورده شخصی ۱۱۰ میلیارد ریالی در شهرستان سراوان احداث و در حال احداث است.
احداث 11 هکتار گلخانه در سه ماهه نخست سال 98 در سراوان/ سرمایه گذاری ۱۱۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در حوزه کشاورزی
به گزارش صدای بلوچ، شیرزاد کمالی در گفت و گو با شستون با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای استفاده بهینه از منابع آبی، بیان کرد: شهرستان سراوان از نظر منابع آبی یکی از بحرانی ترین مناطق استان سیستان و بلوچستان است که در بخش کشاورزی برای مدیریت منابع آبی باید اقدامات لازم انجام شود.
 
وی افزود: آبیاری تحت فشار و احداث گلخانه دو مقوله مهم از سیاست های وزارت جهاد کشاورزی است که در سه ماهه نخست سال جاری ۱۱ هکتار گلخانه جدید در شهرستان سراوان احداث و در حال احداث است که می توان این موضوع را یک پیشرفت و یا انقلاب در حوزه کشاورزی سراوان دانست.
 
مدیر جهاد کشاورزی سراوان ادامه داد: در سال گذشته شهرستان سراوان با احداث ۹ هکتار گلخانه یکی از پیشرو ترین شهرستان ها در استان بوده است.
 
کمالی خاطر نشان کرد: به طور متوسط برای احداث ۱۱ هکتار گلخانه در شهرستان سراوان ۱۱۰میلیارد ریال هزینه شده که تمامی این هزینه ها آورده شخصی افراد متقاضی بوده است که در بخش جالق و در دشت چگرد احداث شده است.
 
وی تصریح کرد: این امر به طور غیر مستقیم برای پیمانکاران احداث گلخانه، تولید کنندگان سازه های گلخانه ای، تولید کنندگان پلاستیک، تولید کنندگان بذر های محصولات کشاورزی، کارگران فصلی و ناوگان حمل و نقل ایجاد اشتغال کرده است.
 
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 383
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما