۰
پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۳
امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان:

کارنامه درخشان قوه قضاییه/ نسبت به تحقق عدالت اهتمام ویژه شود

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان گفت: کارنامه قوه قضاییه پس از پیروزی انقلاب مفید و درخشان بوده است.
کارنامه درخشان قوه قضاییه/ نسبت به تحقق عدالت اهتمام ویژه شود
مولوی بلال مقدسیان در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به فرارسیدن هفته قوه قضاییه، بیان کرد: عدالت و احقاق حق از جمله وظایف اصلی قوه قضاییه است که باید نسبت به تحقق آن اهتمام جدی داشته باشد.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان گفت: قوه قضاییه نقش مهم، اساسی و اصلی را در مقابله با مفاسد گوناگون دارد و سعی بر این باشد که به بهترین نحو این مهم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: داشتن قاطعیت به همراه قدرت و قوت باید از ویژگی های تمام قضات در مقابله با مفاسد اقتصادی باشد که این خواسته همه ما از قوه قضاییه است.

مولوی مقدسیان افزود: قوه قضاییه در این چهل ساله پس از انقلاب اسلامی کارنامه مفید و درخشانی داشته است، شاید جاهایی نواقصی بوده که البته آن هم رفع شده است.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان به حضور چند ماهه حجت الاسلام رئیسی در راس قوه قضاییه اشاره کرد و ادامه داد: وی از شخصیت های عالی نظام است و در این چند ماهه که به ریاست قوه قضاییه انتخاب شده، خدمات مثبت، شاخص و مهمی را انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که منافع خودشان به خطر می افتد در مقابل اقدامات مثبت قوه قضاییه شروع به هیاهو می کنند که البته آن هم بی نتیجه است.

انتهای پیام/
 
کد مطلب: 376
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما