۰
چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۰
استاندار سیستان و بلوچستان:

شهرستان دلگان توانایی تبدیل شدن به قطب اقتصاد استان را دارد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت:شهرستان دلگان با داشتن ظرفیت ها و بستر مناسب توانایی تبدیل شدن به قطب اقتصاد استان را دارد.
شهرستان دلگان توانایی تبدیل شدن به قطب اقتصاد استان را دارد
به گزارش صدای بلوچ، استاندار سیستان و بلوچستان به همراه برخی از مدیران کل ادارات این استان صبح امروز به شهرستان دلگان سفر کرد.

نشست شورای اداری شهرستان دلگان با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، برخی از مدیران کل ادارات استان  جمعی از نخبگان و معتمدان برگزار شد.

احمد علی موهبتی در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: به سرانجام رساندن پروژه‌هایی که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند یکی از اولویت‌های اصلی و مهم دولت در استان سیستان و بلوچستان است.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهرستان دلگان با داشتن ظرفیت‌ها و بستر مناسب از جمله کشاورزی، دامداری و گردشگری می‌تواند به قطب اصلی اقتصادی در استان تبدیل شود.
 
این مسئول ادامه داد: دولت به شهرستان دلگان نگاه ویژه ای دارد به طوری که انتخاب آن به عنوان یکی از شهرستان‌های پایلوت خدمت رسانی خود گواه این موضوع است.
 
استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: جذب و تخصیص اعتبارات ورزشی می‌تواند کمک بسیار بزرگی در زمینه تقویت ظرفیت‌های ورزشی استان باشد به همین سبب ضروریست هرچه سریع‌تر اعتبارات لازم به این استان تخصیص پیدا کند.

همچنین در این سفر سالن ورزشی روستای چاهشور شهرستان دلگان که کار ساخت آن از سال 90 آغاز شده بود، افتتاح شد.


انتهای پیام/
کد مطلب: 375
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما