۰
يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۹

واگذاری 2135 واحد مسکونی به معلولان و مددجویان در سیستان و بلوچستان

معاون مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: از آغاز نهضت تأمین مسکن این سازمان تا کنون، 2هزار و 135 واحد مسکونی به معلولان و مددجویان سطح استان واگذار شده است.
واگذاری 2135 واحد مسکونی به معلولان و مددجویان در سیستان و بلوچستان
به گزارش صدای بلوچ، حمیدرضا براتپور گفت وگو با عصرهامون، گفت: از آغاز نهضت تأمین مسکن بهزیستی کشور که از سال 89 آغاز گردیده، 5 هزار و 225 خانوار واجد شرایط شناسایی اولیه شده اند که تاکنون تعداد 2 هزار و 135 واحد مسکونی احداث و واگذار شده است. همچنین عملیات احداث 4 هزار واحد مسکونی دیگر نیز در دست اجراست.

براتپور تصریح کرد: از مجموع 2هزار و 135واحد مسکونی واگذار شده، تعداد هزار و 164 مورد به مددجویان و 971 واحد به معلولین و خانواده هایشان واگذار گردیده که امیدواریم با آماده سازی شماری دیگر از این واحدها تا پایان سال، تعداد بیشتری از این خانواده ها را از نعمت مسکن بهره مند کنیم.

معاون مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی استان با تشریح برنامه های در دست اقدام این سازمان در سال 98 در جهت کمک به تأمین مسکن معلولین ومددجویان، عنوان کرد: علاوه بر این تفاهمنامه همکاری مشترک فی مابین سازمان بسیج سازندگی و بهزیستی کشور به منظور احداث واحد مسکونی برای متقاضیان روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت، با منابع اعتباری تسهیلات بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن و کمک بلاعوض بهزیستی در دست پیگیری ست.

وی ضمن تقدیر از همکاری حوزه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مشارکت و هم افزایی سایر نهادها در این خصوص را امری خداپسندانه عنوان و تصریح کرد: با توجه به اینکه تهیه مسکن درحال حاضر به عنوان یکی از دغدغه های اصلی خانواده های تحت پوشش سازمان بهزیستی است، از سایر نهادهای متولی امر مسکن، موسسات خیریه و ... درخواست داریم تا با مشارکت در این امر خداپسندانه، مددجویان را در برخورداری از زندگی بهتر و با دغدغه کمتر یاری کنند.

انتهای پیام/
 
کد مطلب: 371
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما