۰
جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱
امام جمعه دلگان:

مقاومت ملت شریف ایران موجب عقب نشینی دشمن شد/ مسئولان مواظب ترفند سران استکبار باشند

امام جمعه دلگان گفت: مقاومت و ایستادگی ملت شریف ایران در مقابل هجمه ها، موجب عقب نشینی دشمن شد.
مقاومت ملت شریف ایران موجب عقب نشینی دشمن شد/ مسئولان مواظب ترفند سران استکبار باشند
به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دلگان با اشاره به تودیع و معارفه فرمانده انتظامی این شهرستان، بیان کرد: نیروهای انتظامی با همکاری مردم شهرستان دلگان با برهم زنندگان امنیت و سارقان قاطعانه برخورد کنند.

امام جمعه دلگان در ادامه به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم در مراسم سالروز ارتحال امام اشاره و با بیان اینکه سخنان مقام معظم رهبری از متن دین و قرآن است، افزود: مقاومت و ایستادگی هزینه دارد اما هزینه تسلیم شدن از هزینه مقاومت بیشتر است.

حجت الاسلام والمسلمین بامری عنوان کرد: در آیات و روایات به مقاومت کنندگان و افرادی که در مقابل دشمن ایستادگی می کنند، وعده پیروزی داده شده است.

خطیب جمعه دلگان ادامه داد: مقاومت ملت ایران موجب شد که سران استکبار بعد از آن همه رجز خوانی، عقب نشینی کنند البته مقامات و سران دولت کشورمان مواظب عملیات فریب دشمن باشند.

وی خاطرنشان کرد: این ترفندهای جدید آمریکا در حالی مطرح می شود که آنها در ماه ها و سال ها اخیر تمام توان خود را بر فشار هر چه بیشتر علیه ملت ایران به کار بسته اند، اما با هوشیاری ملت ایران و تدابیر رهبر معظم انقلاب تمام نقشه ها و دسیسه های دشمن نقش برآب شود.

انتهای پیام
کد مطلب: 355
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما