فرماندار دلگان:

بنیان گذار انقلاب اسلامی حامی تمام مستضعفان دنیا بود/ آثار امام خمینی (ره) در اختیار نسل جوان قرار گیرد

صدای بلوچ , 13 خرداد 1398 ساعت 8:35

فرماندار دلگان گفت:آثار امام خمینی (ره) در اختیار نسل جوان و نوجوان قرار گیرد.


مجتبی شجاعی در حاشیه مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی در شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ بیان کرد:نگرش حضرت امام مختص جامع ایران و جامع تشیع و یا تسنن نبود، بلکه ایشان حامی تمام مستضعفان بوده است.
 

فرماندار دلگان ادامه داد: روز قدس یکی از دستاوردهای و یادگارهای امام برای جهان اسلام بوده است،این تنها یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی به رهبری امام بود.
 
وی عنوان کرد: امام خمینی (ره) با تکیه بر مردم و ایمان به خدا و بدون نیروی نظامی توانست انقلاب را به پیروزی برساند، ایشان جلوی بسیاری از انحرافات را گرفت.
 
وی افزود: بیداری اسلامی یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی و بنیان گذار آن بوده است، انقلاب موجب شد که مسلمانان در انزوا بودند، به صحنه آمده و از انزوا خارج شوند.
 
شجاعی عنوان کرد: شخصیت امام خمینی (ره)باعث شد که ملیت و باورهای دینی ما تقویت شود و نشانه بارز آن حضور گسترده اقشار مختلف مردم در جبهه های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس بود.
 
فرماندار شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: آثار و نوشته های حضرت امام خمینی (ره) در اختیار نوجوانان و جوانان گذاشته شود تا این نسل ها با شخصیت برجسته ایشان به خوبی آشنا شوند.
 
انتهای پیام


کد مطلب: 346

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/news/346/بنیان-گذار-انقلاب-اسلامی-حامی-تمام-مستضعفان-دنیا-آثار-امام-خمینی-ره-اختیار-نسل-جوان-قرار-گیرد

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir